دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شبکه دوم سیما

شبکه دوم سیما

وب‌گاه الف

وزیر سابق اطلاعات ضمن اعلام کاندیداتوری خود در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، از ناگفته‌های دوران وزارتش سخن به میان آورد و گفت: اگر سال 98 به تذکر ما در دولت توجه شده بود، دیگر با آن مشکلات و مسائل مواجه نمی‌شدیم

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر سابق اطلاعات از ناگفته‌های دوران وزارتش سخن به میان آورد و گفت: اگر در سال 98 به تذکر ما در دولت توجه شده بود، دیگر با آن مشکلات و مسائل مواجه نمی‌شدیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهیختگان نوشت: امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی که توقع شنیدن این صحبت‌ها از سوی مشاور خود در تیم ملی را نداشته تا حدی زیادی از این صحبت‌ها برآشفته شده؛ هرچند سعی کرده تا در مدت کوتاه باقی‌مانده تا جام ملت‌های آسیا واکنش رسمی به این موضوع نداشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همه‌چیز از اظهارات جنجالی خداداد عزیزی پیش از شروع ویژه برنامه شب یلدا در شبکه دوم سیما شروع شد؛ جایی که غزال تیزپای فوتبال ایران درخصوص خداحافظی‌اش از تیم ملی به بررسی برخی دلایل آن پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سوال یک برنامه تلویزیونی حاشیه‌ساز شد.

وب‌گاه گسترش

پخش نشدن بخش خبری 20:30 در صداوسیما تعجب مخاطبان را برانگیخته است. در اتفاقی نادر شبکه دوم سیما با زیرنویس کردن متنی مبنی بر وجود اشکال فنی، پخش بخش خبری 20:30 را به وقت دیگری موکول کرده است. این بخس خبری با 10 دقیقه تاخیر ساعت 20:40 دقیقه منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پخش نشدن بخش خبری 20:30 در صداوسیما تعجب مخاطبان را برانگیخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

در اتفاقی نادر شبکه دوم سیما با زیرنویس کردن متنی مبنی بر وجود اشکال فنی، پخش بخش خبری 20:30 را به وقت دیگری موکول کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری خاطره انگیز از مرحوم آتیلا پسیانی خاطره ساز کودکی کودکان دهه شصت ایران در دسترس است. محله برو بیا به کارگردانی داریوش مودبیان، نویسندگی بیژن بیرنگ، از مجموعه‌های تلویزیونی ساخته شده و موفق بعد از انقلاب است. این مجموعه محصول سال 1361 شبکه دوم سیما بود که سال بعد، یعنی سال 1362، به جدول پخش تلویزیون راه یافت. هدف «محله برو بیا» آشنایی بچه‌ها با واژه «قانون» و کاربردش در زندگی...

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» درباره پخش این برنامه از شبکه دو گفت: پخش برنامه‌های قدیمی برای مخاطبان دهه 40، 50 و 60 نوستالژی خواهد بود؛ همچنین متولدین دهه 70 و 80 نیز می‌توانند در کنار خانواده این خاطره بازی را تماشا کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار امیر رستگاری مدیرعامل صنایع الکترونیک ایران در گفت‌وگوی تلویزیونی با ویژه برنامه هفته صنعت دفاعی شبکه دوم سیما، با اشاره به دستاورد‌های این سازمان، گفت: طراحی و ساخت آن ماهواره طلوع 3 توسط گروه فضایی صاایران به اتمام رسیده است تا پایان سال به مدار لئو در فضا پرتاب خواهد شد. وی افزود: دوربین تصویربرداری نصب شده بر روی این ماهواره نصب می‌تواند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید احمد حسینی‌مونس سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع در گفت‌وگوی تلویزیونی با ویژه برنامه هفته صنعت دفاعی شبکه دوم سیما، با اشاره به دستاورد‌های این سازمان، گفت: سازمان صنایع هوافضا به نوعی زاییده انقلاب و دفاع مقدس است و کاملاً بر پایه توان و دانش بومی داخل کشور و همچنین، زحمات دانشمندان گمنام تا به امروز پیشرفت کرده است. وی افزود: در حوزه‌های مختلف...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مدیرعامل سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح ار طراحی و تولید یک رادار خاص برای جنگنده کوثر خبرداد.

خبرگزاری فارس