یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

شبکه دوم سیما

شبکه دوم سیما

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - میرجعفری، سریال بچه زرنگ یکشنبه شب سوم اردیبهشت ماه در قسمت دهم به پایان خود رسید. این سریال که به عنوان یک فیلم مستندنما یا همان مستند داستانی در دو فصل و مجموعا 18 قسمت از شبکه دوم سیما پخش شد در شهر مشهد تولید شد و قصه اصلی آن مربوط به رشادت‌های شهدای مدافعین حرمی بود که با نام افغانستانی در جبهه مقاومت اسلامی حضور یافتند، در ادامه بخش...

وب‌گاه مشرق نیوز

با لحاظ همه‌ی ملاحظات و البته محافظه‌کاری‌ها، ساخت برنامه‌ای با محوریت مسایل اعتقادی به نحوی که هم دارای جذابیت و نوآوری باشد و هم در بین نسل‌های جدیدتر از مومنان جا باز کند، کاری بسیار دشوار است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ساخت فصل‌های جدید از سریال‌های محبوب اتفاقی است که در سال‌های اخیر بیشتر در تلویزیون مورد توجه قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمودزاده با بیان اینکه پولی که مدارس هیئت امنایی از اولیاء دریافت می‌کنند مربوط به فوق برنامه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نویسنده برنامه «ایران ناب» گفت: شنیدن و نوشتن قصه زندگی انسان‌های موفق فصل مشترک این برنامه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حسین تبریزی، کارگردان مجموعه های تلویزیونی چون «تا رهایی»، «بوی بارون» و «رخنه»، حدود 17 سال قبل با سریال طنز «جاده در دست تعمیر» برای اولین بار با ابوالفضل پورعرب همکاری کرد. او حالا از خاطرات این همکاری می‌گوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسین تبریزی، کارگردان مجموعه های تلویزیونی چون «تا رهایی»، «بوی بارون» و «رخنه»، حدود 17 سال قبل با سریال طنز «جاده در دست تعمیر» برای اولین بار با ابوالفضل پورعرب همکاری کرد. او حالا از خاطرات این همکاری می گوید.

خبرگزاری تسنیم

حسین سحرخیز و هوشنگ توکلی روایت‌های جالبی از سریال‌هایی دارند که در آن داستانِ شهید مدرس روایت شد. بسیاری هنوز هم خسرو شکیبایی را به عنوان نقشِ این شخصیت تاریخی، باور کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

شخصیت کاریزماتیک میرزا کوچک خان جنگلی در طول تاریخ آنقدر جذاب و سینمایی بوده تا در این سال ها فیلم و سریال های فراوانی با به تصویر کشیدن بخشی از زندگی پرفراز و نشیب میرزا ساخته شود. امروز یازدهم آذرماه و سالروز درگذشت این بزرگ مرد است.

خبرگزاری دانا

سید حسن مدرس از روحانیون مبارز، شجاع و مردمی بود که چندین دوره در مجلس شورای ملی آن وقت یک تنه در برابر ظلم های رضاخان ایستادگی کرد تا در چنین روزی به دستور رضاخان به شهادت می رسد.

خبرگزاری دانا

به بهانه امروز نهم آذرماه که با عنوان «بزرگداشت شیخ مفید» از آن یاد می کنند، بر سریال «خورشید شب» مرور گذرایی داشته ایم؛ سریالی که درآن علی دهکردی جوان در نقش شیخ مفید بازی قابل قبولی از خود به یادگار گذاشته است.

وب‌گاه ورزش سه

مدرس فیفا معتقد است فوتبال ایران با وجود حذف از رقابت‌های جام جهانی نباید نگران آینده باشد.

خبرگزاری دانا

دانشمندان و قهرمانان جوان هسته ای کشورمان علی رغم میزان افتخاراتی که برای این مرز و بوم به دست آورده اند، در کنار سایر قهرمانان علمی همواره مورد بی مهری اهالی هنر برای آفرینش تصویری این دستاوردها بوده اند.