یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

شبکه دوم سیما

شبکه دوم سیما

خبرگزاری دانا

مجموعه تلویزیونی «آتش سرد» به کارگردانی رضا ابوفاضلی و تهیه‌کنندگی علی مهام از 22 مرداد روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ضبط فصل سوم مسابقه تلویزیونی «آب و آتش» در تهران آغاز شده است. علی افشاری و سیداحمد موسوی از شرکت‌کنندگان خنداننده‌شوی برنامه خندوانه به طور مشترک اجرای این مسابقه را بر عهده دارند.

وب‌گاه عصر ایران

سال‌هاست که به مناسبت ماه محرم فیلم‌ها و سریال‌هایی ساخته می‌شوند که برخی از آنها با وجود گذشت سال‌ها هنوز در ذهن و خاطره بینندگان مانده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

خالق "چاق و لاغر" می‌گوید فیلم جدیدش در فضای فانتزی بازی‌های ویدویی می گذرد. او دوست داشته تا فیلم با محوریت چاق و لاغر بسازد اما به‌خاطر عدم همکاری‌های صداوسیما این فیلم ساخته نشد و او به سراغ پروژه دیگری رفت.

خبرگزاری تسنیم

"فامیل بازی" این روزها از تلویزیون پخش می‌شود؛ تهیه‌کننده و مجریان آن می‌گویند "مسئله‌شان فرزندآوری و خانواده است، اما نگاه غیرمستقیم به این موضوع را انتخاب کرده‌اند."

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جشنواره فیلم شهر، مدیریت شهری را ترغیب می‌کند و قصد دارد فرهنگ شهرنشینی، مدیریت شهری و زیست مناسب در کلانشهر‌ها را تبیلغ و اشاعه کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

اکبر تحویلیان، تهیه‌کننده سریال «از سرنوشت» معتقد است که دلیل استقبال مخاطبان از این سریال، بیان دغدغه‌های نسل جوان در قالب ملودرام عاشقانه است و موضوع تولید دانش بنیان نیز یکی از مسائل روز جوانان به شمار می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار «دانشجو»، پرمخاطب‌ترین برنامه‌های ماه رمضان 1401 تلویزیون در آرشیو اینترنتی اعلام شد و براساس آمار تلوبیون، فصل چهارم سریال «از سرنوشت» شبکه دو سیما موفق شد بیشترین سهم تماشای آنلاین را در میان برنامه‌ها از آن خود کند. در میان سریال‌های رمضانی تلویزیون، 28 قسمت نخست فصل چهارم سریال «از سرنوشت» با 10,844,388 بازدید تا روز عید فطر در رتبه نخست قرار گرفت. هر قسمت از این...

وب‌گاه مشرق نیوز

هوش هیجانی پشت چهره سریالی داستانی با نام "پلاک دو" به تهیه کنندگی مجتبی صدخسروی به خانه‌ها می‌رود.

خبرگزاری دانا

سریالی داستانی "پلاک دو" به تهیه کنندگی مجتبی صدخسروی با موضوع محوری هوش هیجانی حوالی ساعت 23 از شبکه دو به روی آنتن می رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور اقتصادی و دارایی از حذف گواهی عدم سؤپیشینه برای اکثر مجوزهای کسب و کار خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سریال «خانه پرتقالی‌ها» از 13 اردیبهشت روی آنتن شبکه دوم سیما می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

نویسنده و کارگردان سینمای ایران معتقد است که در تولید آثار مربوط به حوزه فلسطین و مقاومت، این مدیران فرهنگی هستند که نقشی تعیین‌کننده دارند نه سینماگران.