یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

شبکه دوم سیما

شبکه دوم سیما

وب‌گاه عصر ایران

تلویزیون در این چند روز اتفاقات عجیبی را دارد از سر می‌گذراند، مدیران خودشان کسانی را به میدان آورده‌اند که با ماندن و رفتن یا حتی آمدن و نیامدن هزینه تراشی می‌کنند نمونه‌اش همین مجری‌ها شهبازی و رشیدپور و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فخرالدین صدیق شریف، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با حضور در برنامه «نشان ارادت» شبکه دوم سیما گفت: سریال «امام حسین» کار شهریار بحرانی بود که داشت در یزد ساخته می‌شد و من نقش حبیب بن مظاهر را بازی می‌کردم اما متاسفانه بنا به دلایلی ساخت این سریال متوقف شد.

وب‌گاه فرارو

علاقه‌مندان به حضور در تلویزیون، کار خود را از ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات معروف آغاز می‌کردند.

وب‌گاه ورزش سه

علاقمندان به حضور در تلویزیون، کار خود را از ثبت‌نام برای شرکت در مسابقات معروف آغاز می‌کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مطابق با آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز تحقیقات صداوسیما درباره برنامه‌های سیما در دهه اول محرم سال جاری، برنامه «حسینیه معلی» از شبکه سوم سیما، پربیننده‌ترین برنامه مناسبتی دهه اول محرم شد.

خبرگزاری تسنیم

آخرین آمار اعلام شده مرکز تحقیقات صداوسیما درباره برنامه‌های محرم تلویزیون نشان می‌دهد «حسینیه معلی» شبکه سه عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه مناسبتی را به خودش اختصاص می‌دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مطابق با آخرین آمار اعلام شده از سوی مرکز تحقیقات صداوسیما، برنامه «حسینیه معلی» پربیننده‌ترین برنامه مناسبتی دهه اول محرم بوده است

وب‌گاه گسترش

مجموعه نمایشی «کاتب اعظم» که به مناسب ایام محرم بار دیگر در کنداکتور پخش تلویزیون قرار گرفته است، امسال نیز با روایت کاتبان عاشورا، مخاطبان را با خود همراه می‌کند. فاطمه گودرزی که یکی از نقش‌های اصلی و کلیدی این مجموعه را ایفا کرده معتقد است: ساختار «کاتب اعظم» با سایر تله‌تئاترها متفاوت است و در فضایی کاملا نو طراحی شده است.

وب‌گاه عصر ایران

فرزاد جمشیدی مجری برنامه‌های سحرگاهی در بیمارستان بستری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجری جنجالی، این روزها با انتشار یک خبر، بار دیگر در رسانه‌ها و فضای مجازی خبرساز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرزاد جمشیدی، مجری برنامه‌های سحر سیما که ماه رمضان امسال پس از چند سال غیبت با برنامه سحرگاهی «صبح روز بعد» از شبکه دوم سیما به صورت زنده مهمان خانه‌های مردم بود، در بیمارستان بستری شده و تحت نظر متخصصان است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«خط سوم» با محوریت بانوان ایرانی در مسائل مختلف، شامل بخش‌های مختلفی همچون «هدیه فرهنگی» و «مردم چی میگن» از شبکه دوم سیما پخش می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

مستدعی است در همان برنامه خطای مجری اصلاح شود. از افرادی برای نقد و بررسی رسانه در برنامه ها استفاده کنید که دستکم نام رسانه ها را بلد باشند و آنتن زنده سیما را ملک طلق خود برای عقده گشایی های شخصی یا جناحی نپندارند.

خبرگزاری تسنیم

گروه های داوری بخش فیلمنامه و مستند، داستانی کوتاه، نماهنگ و پویانمایی نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار معرفی شدند

وب‌گاه خبر آنلاین

گروه‌های داوری بخش فیلمنامه و مستند، داستانی کوتاه، نماهنگ و پویانمایی نخستین جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار معرفی شدند.