یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

شبکه دوم سیما

شبکه دوم سیما

خبرگزاری دانا

به تازگی دو سریال به کنداکتور شبکه های اول و دوم سیما اضافه شده تا این شبکه ها به لحاظ سریال حال و هوای تازه ای را تجربه کنند.

خبرگزاری مهر

برنامه «ورزش از نگاه 2» همزمان با آغاز رقابت‌های جام جهانی مجدداً شروع به فعالیت می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

با شروع جام جهانی برنامه قدیمی شبکه دو دوباره به کنداکتور این شبکه باز می‌گردد.

خبرگزاری دانا

نوید و جمشید برادران مهاجر افغانستانی که سال‌هاست مقیم ایران شده اند، این روزها با «پوست شیر» همه را مجذوب قدرت هنری خود کرده اند؛ سریالی در ژانر ملودرام و معمایی پلیسی که تا بحال علاوه بر استقبال فوق العاده مخاطبان، نظر مثبت منتقدان را نیز به همراه داشته است.

خبرگزاری دانا

پیکر استاد جلال مقامی روز گذشته در قطعه هنرمندان بهشت زهرا آرام گرفت؛ جلال نتوانست بیش از این دوری همسر هنرمندش را تاب بیاورد و در کمتر از یک سال از هجران او، خود را به رفعتش رسانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پخش صحنه خودکشی در سریال آتش سرد بدون هیچگونه هشدار قبلی موجب انتقاد مخطبان این سریال شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صحنه خودکشی یک زندانی در سریال زندان سرد، بدون هیچ هشدار قبلی نشان داده شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بخش خبری 20:30 شبکه دوم سیما که با گزارش‌های جنجالی و قابل‌تامل خود همیشه موجی از اعتراض و انتقاد مخاطبان تلویزیون و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته، با انتشار تصاویری از گفتگو با مادر سارینا اسماعیل‌زاده، روایت متفاوتی از مرگ این دختر نوجوان اهل کرج را مطرح کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

تصاویری از پدر مهسا امینی، روایتی از مرگ این دختر 22 ساله سقزی را مطرح کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس گزارش منتشر شده در بخش خبری 20:30 پدر مهسا امینی در کنار پیکر فرزندش می‌گوید: ضربه‌ای به سر او نخورده و قبلا عمل جراحی داشته است!

خبرگزاری دانا

از امروز و با آغاز ماه ربیع الاول کنداکتور تلویزیون در یک خانه تکانی نو نوار می‌شود و سریال های جدیدی راهی آنتن رسانه ملی خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«مدیران سازمان صداوسیما در سطح شبکه‌ای، خرد و کلان، تصمیم گرفتند حوزه تولید تله‌تئاتر را کنار گذارند. ما هنوز نمی‌دانیم که آن‌ها با چه نگاه و انگیزه‌ای این تصمیم را گرفتند. مدیران سازمان صداوسیما در ظاهر با حرفه‌ای‌های تئاتر جلساتی را در این سال‌ها برگزار می‌کردند تا موافقتشان را برای تولید تله‌تئاتر اعلام کنند؛ اما در این دهه گذشته، هیچ‌گاه عملی از آن‌ها ندیدیم.»

خبرگزاری دانا

به بهانه تولید فصل چهارم سریال طنز و کمدی «نون خ» مروری کوتاه داشته ایم به سریال هایی که به فصل های چهار و پنج رسیده اند و چند سالی است تماشاگران این سریال ها به اجبار، از روی عادت و یا مشتاقانه این مجموعه ها را دنبال می کنند.

خبرگزاری دانا

سال ها از پخش تله تئاترهای تلویزیونی به میزبانی شبکه چهار می گذرد و از یک زمانی نه مدیران و نه مخاطبان این رسانه، میلی به دیدن این آثار نداشتند؛ اما با پخش مجموعه نمایشی «کاتب اعظم» از شبکه دو قرار است تولید و پخش این آثار جانی دوباره بگیرند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ مجموعه مستند «خانه های نورانی» با محوریت تبلیغ و ترویج روضه‌داری‌های سنتی ایران در 7 قسمت 50 دقیقه‌ای به کارگردانی هاشم مسعودی، بابک مینایی، عباس موزون، علی ملاقلی پور، کریم فائقیان و امین لطفی ساخته شد و سوژه‌های اصلی در شهرهای تهران، مشهد، همدان و بوشهر واقع شده‌اند. بابک مینایی «خانه میرزا اسماعیل اربابی»، هاشم مسعودی «خانه علی مددی، حسینیه مددی»...