شنبه 8 اردیبهشت 1403

شرایط فوتبال کشور باب میلم نیست / دوست دارم با آلمان بازی کنیم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
شرایط فوتبال کشور باب میلم نیست / دوست دارم با آلمان بازی کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال با بیان اینکه «شرایط فوتبال مملکت شرایطی نیست که من بخواهم»، گفت: من هم دوست دارم با تیمی مانند آلمان بازی کنیم اما با مشکلاتی مواجه‌ایم.

سرمربی تیم ملی فوتبال از عملکرد شاگردانش در مصاف با آنگولا ابراز رضایت کرد اما در عین حال تاکید داشت که باید آنها بهتر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال امروز سه شنبه در دیداری تدارکاتی برابر تیم ملی آنگولا که در ورزشگاه آزادی و بدون حضور تماشاگران برگزار شد موفق به کسب برتری 4 بر صفر برابر حریف شد.

در پایان این دیدار، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال با حضور در نشست خبری ضمن توضیح در مورد جریان بازی به پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

وی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم یک مطلبی را بگویم. از آقای رئیسی خواهشم این است نگاه ویژه ای به استادیوم آزادی داشته باشد. این استادیوم مظهر ملی است و یکی از استادیوم های کامل دنیاست. متاسفانه بیش از چهل سال است که از این ورزشگاه فقط استفاده می شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: اینجا آبروی ورزش و فوتبال ماست. عسگریان آمده تا اینجا را شکیل کند. نیاز هست نگاه ملی وجود داشته باشد. متاسفانه فضای سبز ورزشگاه هم در حال خشک کردن است. شرکت تجهیز هم شهامت داشته که این مسئولیت را پذیرفته است.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: نمی دانم چه اتفاقی برای چمن ورزشگاه افتاده که شرایط خوبی ندارد. وقتی شرایط خوب نباشد طبیعی است این اتفاق بیفتد.

قلعه نویی در ادامه به جریان دیدار با آنگولا اشاره داشت و گفت: این بازی دو سه نکته کلیدی داشت که ابتدا کلین شیت داشتیم. سپس شهریار مغانلو گل اول ملی اش را زد. مرادمند هم نخستین بازی ملی را کرد. در مجموع راضی هستیم ولی نیاز داریم بهتر از این باشیم.

ادامه دارد: