شنبه 31 شهریور 1403

شرور شهرری دستگیر شد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
شرور شهرری دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیر شروری خبر داد که در بوستان «سه دختران» شهرری اقدام به تیراندازی و قدرت‌نمایی کرده بود.

به گزارش مشرق از پایگاه پلیس، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری اراذل و اوباش در پارک سه دختران شهرری که با سلاح گرم اقدام به تیراندازی و ایجاد مجروحیت برای طرف مقابل کرده بود، پیگیری موضوع در دستور کار سازمان اطلاعات انتظامی شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری بین 2 نفر از اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت‌نمایی اقدام به تیراندازی و مجروحیت طرف مقابل کرده است.

طرهانی ادامه داد: با شناسایی مخفیگاه متهم، ماموران پس از هماهنگی‌های قضایی متهم را روز گذشته (یکشنبه ششم خردادماه) در مخفیگاه وی دستگیر کردند. متهم پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شد.

رئیس پلیس شهرستان ری خاطر نشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.