دوشنبه 11 تیر 1403

شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی با محصولاتی نوآورانه و بومی در نمایشگاه الکامپ 1403 حضور خواهد داشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی با محصولاتی نوآورانه و بومی در نمایشگاه الکامپ 1403 حضور خواهد داشت

رسول قربانی، مدیرعامل شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی، از شرکت های گروه هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ملت، عنوان کرد از آن‌جا که این شرکت، دانش‌بینان محسوب می‌شود، یکی از پروژه‌های مهم؛ تولید محصولات نوآورانه می باشد که امسال نیز با معرفی این محصولات به صنعت فناوری اطلاعات و پرداخت کشور در نمایشگاه الکامپ 1403 حضور خواهد داشت.

رپرتاژ آگهی: به گزارش روابط عمومی شرکت زیرساخت امن خدمات تراکنشی با محصولاتی نوآورانه و بومی در نمایشگاه الکامپ 1403 حضور خواهد داشت که یکی از آنها روتر بومی با تکنولوژی SD-WAN می باشد که نمونه های آن تولید و پایلوت شده و در حال سپری کردن مراحل ثبت و اخذ مجوزهای مربوطه می باشد. محصول دیگر پلتفرم DNS+ می باشد که ساز و کارها و ماژول‌های مختلفی در راستای ارتقای قابلیت دفاعی سازمان ها در مقابله با مخاطرات سایبری را فراهم می سازد.

در حوزه امنیت نیز پلتفرمی را با عنوان «درگاه مدیریت امنیت» ارایه خواهد کرد که بتواند ماژول‌های مختلف امنیتی را به‌عنوان یک «پنجره واحد امنیتی» برای مدیران ارشد گزارش و نمایش دهد تا آن‌ها نیز بتوانند علاوه بر پایشِ پایداری، در هر لحظه سطح امنیت تجهیزات و سرویس‌های سازمان خود را به‌صورت جامع مشاهده کنند و مورد سنجش قرار دهند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.