جمعه 7 اردیبهشت 1403

شهرآورد فوتسال مشهد به سود تیم فرش آرا پایان یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شهرآورد فوتسال مشهد به سود تیم فرش آرا پایان یافت

مشهد - ایرنا - تیم فوتسال فرش آرای مشهد موفق شد در دیدار شهرآورد مقابل چیپس کامل مشهد با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی دست یابد.

به گزارش ایرنا، دیدار این دو تیم همشهری فرش آرای و چیپس کامل مشهد در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر، عصر چهارشنبه در سالن ورزشی شهید بهشتی این شهر برگزار شد.

پیش از این مسابقه تیم فوتسال فرش آرا با 5 امتیاز در رتبه دهم و تیم چیپس کامل نیز با 1 امتیاز در انتهای جدول چهارده تیمی لیگ برتر فوتسال قرار داشتند.

در نیمه نخست، ابتدا تیم چیپس کامل مشهد با گل سجاد امانی پیش افتاد، اما در ادامه تیم فوتسال فرش آرا موفق شد با حملات متعدد بر روی دروازه حریف توسط بهمن جعفری، گل دریافتی را پاسخ دهد و بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه نیز دو تیم با یک بازی هجومی، حملاتی را بر روی دروازه یکدیگر داشتند اما در نهایت با همین نتیجه به رختکن رفتند.

در نیمه دوم این دیدار، هر دو تیم حملات مختلفی بر روی دروازه یکدیگر داشتند که در همان ابتدای نیمه دوم این تیم فرش آرا بود که موفق شد با گل قدرت بهادری از حریف خود پیش بیفتد. پس از این مجدد تیم چیپس کامل موفق شد با گل مهاجم خود بازی را به تساوی بکشاند. در ادامه تیم فرش آرا موفق شد در یک ضد حمله توسط قدرت بهادری به گل سوم دست یابد. اما این پایان کار نبود و تیم فرش آرا توانست با یک بازی حساب شده 2 گل دیگر به ثمر رساند.

در ادامه مسابقه نیز هر چند حملاتی از سوی هر دو تیم انجام شد اما گلی رد و بدل نشد و در نهایت این دیدار جذاب با نتیجه 5 بر 2 به پایان رسید.

فرش آرا بنا بر اعلام سازمان لیگ، در روز اول شهریور آتی در مشهد به مصاف مس سونگون می رود و تیم چیپس کامل مشهد نیز میهمان فولاد زرند خواهد بود.

برچسب‌ها