دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایش‌های پذیرفته شده در سه بخش تخت حوضی (بخش ویژه علی نصیریان) مرور 1400 (یادواره سعدی افشار) و دانشجویی بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - دبیر هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کردی سقز گفت: این جشنواره مداوم و طولانی ترین جشنواره های تئاتر منطقه خاورمیانه است که 16 دوره از آن می گذرد و دارای جایگاه ویژه ای در میان مردم سقز و هنرمندان تئاتر مناطق کردنشین و استانهای کشور دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آثار پذیرفته‌شده بخش صحنه‌ای جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در سه بخش «تخت‌حوضی»، «مرور 1400» و «دانشجویی» معرفی شدند.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیات امنای موسیقی چهارمحال و بختیاری گفت: بسیاری از آوازهای قدیمی استان برگرفته از اتفاقات، جنگ‌ها، تحولات اجتماعی زمان و... بوده و حتی بسیاری از آوازها مربوط به زمان کار، کشاورزی و دامپروری است، آوازهای برزگری، صیادی، شوخی، نامدارخان، مندنی، ابوالقاسم خان، دهکردی، حیدرآقا، هفشجانی و... هرکدام در یک قسمت از زندگی جامعه دخیل بودند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس پلیس راه استان اصفهان: این اتوبوس صبح امروز از بندرعباس به سمت شهرکرد در حال حرکت بود که در محدوده روستای امین آباد شهرضا به علت بی توجهی به جلو و خواب آلودگی راننده واژگون شد.

خبرگزاری دانا

علی اکبر محرابیان در این سفر علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با مقامات استانی در محل پروژه‌های آبی این استان حاضر شده و با مردم نیز گفت‌وگو کرد، اگرچه بسیاری از دیدارها و اظهارنظرهای وزیر نیرو درخصوص طرح‌هایی بود که منفعت آن به مردمی غیر از مردم چهارمحال و بختیاری می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا

نمایش‌های پذیرفته شده در سه بخش تخت حوضی (بخش ویژه استاد علی نصیریان)، مرور 1400 (یادواره زنده یاد استاد سعدی افشار) و دانشجویی بیستمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی معرفی شدند.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - وزیر نیرو گفت: با تشکیل شورای جهادی آبرسانی، تا پایان دولت تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند و شخصا مسوولیت این موضوع را می‌پذیرم.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - وزیر نیرو گفت: شورای جهادی آب در کشور از یک‌ماه قبل دایر و فعال شده است و بنا داریم آب آشامیدنی روستاهای بالای 20 خانوار جمعیت بی‌بهره از آب شرب را تامین و مشکلات مربوط به تامین آب در روستاهای دیگر را رفع کنیم.

خبرگزاری دانا

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: جوشکاران هفشجانی از توانمندی های بسیار بالایی برخوردارند از بین این صنعتگران تعداد زیادی جان خود را در پروژه ها از دستت داده اند، آن ها سوختند تا چرخ صنعت از کار نیفتد.

خبرگزاری تسنیم

خاتون بم در شروع لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل حریف خود به بردی پرگل دست یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیدارهای هفته نخست لیگ برتر فوتبال زنان با برتری تیم‌های ملوان و سپاهان به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا

هفته اول لیگ برتر فوتبال زنان با رویارویی 10 تیم آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - وزیر نیرو روز شنبه 22 آبان در سفر به چهارمحال و بختیاری از سد باباحیدر شهرستان فارسان این استان دیدن و از نزدیک روند اجرایی این طرح را ارزیابی کرد.