دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

وب‌گاه فرارو

بالاترین پوشش واکسیناسیون نوبت اول علیه کووید 19 در دانشگاه‌های علوم پزشکی بزرگ شامل تهران با 96 درصد، رشت با 89 درصد، بندرعباس با 88 درصد، تبریز با 87 درصد و شیراز با 86 درصد است.

خبرگزاری ایسنا

وزارت بهداشت آمار پوشش واکسیناسیون علیه کووید 19 را به تفکیک نوبت اول، نوبت دوم و نوبت سوم در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید برنامه‌هایی برای تحقق مطالبات فرهنگیان از جمله لایحه رتبه‌بندی معلمان داشته باشد.

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش باید برنامه‌هایی برای تحقق مطالبات فرهنگیان از جمله لایحه رتبه‌بندی معلمان داشته باشد.

خبرگزاری دانا

زلزله 4.1 ریشتری قلعه‌خواجه در استان خوزستان را لرزاند.

وب‌گاه مشرق نیوز

استوار وظیفه ایمان حاتمیان جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان "سرچهان" از توابع استان فارس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - استوار وظیفه ایمان حاتمیان سرباز ناجا در اثر تصادف عمدی خودروی حامل قاچاق در ایست بازرسی شهرستان سرچهان در شمال شرق استان فارس به شهادت رسید.

خبرگزاری مهر

دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از طرح های تحقیقاتی دانشجویی تا سقف هزینه 70 میلیون ریال حمایت می کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پدران بزرگوار شهیدان «محمدجواد و کمال‌الدین مولائی»، «محمدحسن و محمدرضا اکرمی ابرقوئی» و «انصار و بهروز عبدالله‌زاده» و همچنین مادران گرانقدر شهیدان «آیت‌الله و حیدر نیازی شهرکی»، «امیر و جلال تقوی‌طلب»، «علی و احمد محمودی احمدآبادی» و «فضل‌اله و عبداله حاتم‌آبادی» آسمانی شدند.

خبرگزاری ایسنا

پیکر حاجیه خانم «روح‌انگیز نیازی شهرکی» مادر دو شهید دوران دفاع مقدس تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آئین افتتاح «کتابشهر کرج» فردا پنجشنبه 20 آبان با حضور حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود و تعداد این‌فروشگاه‌ها به عدد 10 می‌رسد.

خبرگزاری دانا

گویا دومینوی گم‌شدن و خشک‌شدن چشمه‌های چهارمحال و بختیاری قرار نیست پایانی داشته باشد، چشمه‌هایی که ریشه جان این استان و سرمنشأ رودهای بزرگ کشور هستند، اما هیچ‌کس به اهمیت آن واقف نیست چراکه توسعه، پیشرفت و تأمین آب برای صنایع بزرگ واقع در دل کویر بسیار مهم‌تر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد 30 ترم طول کشیده است تا مسعود فیاضی مدرک کارشناسی بگیرد؛ یعنی از 1373 تا 1388، اما اصل ماجرا چیست؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: تصویری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد 30 ترم طول کشیده است تا مسعود فیاضی مدرک کارشناسی بگیرد؛ یعنی از 1373 تا 1388، اما اصل ماجرا چیست؟

خبرگزاری تسنیم

علی قمصری که اجرایش در فضای باز و برای مردم کاشمر با نظر مسئولان این شهر لغو شده بود، با حضور در این شهر با هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم شهرکرد در مجلس گفت: اخذ مدرک کارشناسی گزینه پیشنهادی آموزش و پرورش در سال 78 صورت گرفته و سایر شایعات درباره مدت طولانی اخذ مدرک ایشان فضاسازی‌های رسانه‌ای بوده و کذب است.