پنج‌شنبه 14 تیر 1403

شورای عالی بیمه سلامت

شورای عالی بیمه سلامت

وب‌گاه عصر ایران

وزیر بهداشت: در ارتباط با بیماران خاص و صعب‌العلاج تصمیمات خوبی گرفته شده که بعد از تخصیص بودجه لازم، اجرایی می شود، این مصوبات به وزارت بهداشت کمک می‌کند تا بتواند حمایت‌های موثری از بیماران خاص انجام دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعطای بسته حمایتی دولت برای بیماران خاص و تالاسمی خبر داد و گفت: با مصوبه شورای عالی بیمه سلامت 2 داروی مهم بیماران خاص تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعطای بسته حمایتی دولت برای بیماران خاص و تالاسمی خبر داد و گفت: با مصوبه شورای عالی بیمه سلامت 2 داروی مهم بیماران خاص از جمله یک داروی بیماران تالاسمی تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

درحال حاضر سرانه دندانپزشک در کشور ایران 35 دندانپزشک به‌ازای هر 100 هزار نفر است، درحالی که میانگین سرانه کشور‌های پیشرو در حوزه سلامت 80 دندانپزشک به‌ازای هر 100 هزار نفر است.

وب‌گاه عصر ایران

متاسفانه امروز مراکز درمانی کافی برای موضوع ناباروری وجود ندارد و این موضوع در اولویت اصلی وزارت بهداشت قرار گرفته است؛ این 492 میلیارد تومان هزینه شده برای تاسیس 40 مرکز ناباروری و بلوک زایمان هزینه شده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گزارش این کمیسیون درباره بررسی عملکرد دستگاه های مسئول در پوشش بیمه همگانی و حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج را قرائت کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت با بیان اینکه تنها 7 سال برای رفع بحران جمعیت به عنوان یک پیچ تاریخی ایجاد شده در کشور فرصت داریم، از ایجاد ستاد جوانی جمعیت در جهت اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده خبر داد.

خبرگزاری مهر

در گزارش کمیسیون بهداشت مجلس آمده که نظام سلامت کشور طی چندسال اخیر در تخصیص و هزینه کرد اعتبارات پیش‌بینی شده برای حوزه سلامت ناکارآمد بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل سازمان نظام پزشکی درخصوص ظرفیت پزشکی گفت: اگر بدون توجه به الزامات افزایش ظرفیت بدهیم، افزایش ظرفیت غیرمتناسب می‌شود و نتیجه گرجستان می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد رئیس زاده در برنامه صف اول با موضوع بررسی عملکرد سازمان نظام پزشکی کشور گفت: نزدیک به 300 نفر از همکاران عزیز بنده طی دو سال کرونا در راه حفظ سلامتی مردم جان خودشان را تقدیم کردند و الحق و الانصاف که جامعه پزشکی و پرستاری ما در این دوران خوش درخشیدند. وی افزود: همکاران بنده طی دو سال کرونا در عرصه مبارزه نفس گیر و دشوار با بیماری، برای حفظ...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: الزام عقد قرارداد بخش خصوصی با بیمه‌های پایه مشکل حقوقی دارد و با کلیات قانون اساسی در تضاد است.

وب‌گاه الف

حدود دو دهه از طرح برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع در کشور می‌گذرد؛ اما با این وجود، برنامه مذکور آن طور که باید و شاید به نتیجه نرسیده و نتوانسته موجبات تحقق اهداف موردنظر را فراهم آورد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس آمار 5 میلیون و 792 هزار و 211 نفر بیمه سلامت رایگان شدند که همه این افراد شامل 3 دهک پایین جامعه هستند.