جمعه 30 شهریور 1403

شوک غیرمنتظره الاتحاد عربستان به شب پرحاشیه اصفهان

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
شوک غیرمنتظره الاتحاد عربستان به شب پرحاشیه اصفهان

مسابقه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان که قرار بود از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان آغاز شود به دلیل عدم حضور بازیکنان عربستانی در زمین برگزار نشده است. مسابقه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان که قرار بود از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان آغاز شود به دلیل عدم حضور بازیکنان عربستانی در زمین برگزار نشده است. به گزارش عرشه آنلاین، طبق برنامه قبلی دو تیم سپاهان و الاتحاد باید از ساعت 19:30...

مسابقه سپاهان ایران و الاتحاد عربستان که قرار بود از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان آغاز شود به دلیل عدم حضور بازیکنان عربستانی در زمین برگزار نشده است.

به گزارش عرشه آنلاین، طبق برنامه قبلی دو تیم سپاهان و الاتحاد باید از ساعت 19:30 به وقت ایران در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر بروند.

با این حال در شرایطی در جو مملو از تماشاگر ورزشگاه نقش جهان همه در انتظار ورود تیم پرستاره عربستانی برای گرم کردن بودند، اما خبری از بازیکنان آنها در زمین نشد.

شوک غیرمنتظره عربستانی‌ها به شب پرحاشیه اصفهان

درحالی که بازیکنان الاتحاد به دلایل نامعلوم در زمین حاضر نشده‌اند، کانال تلگرامی خبر فوری عدم حضور بازیکنان الاتحاد را خراب بودن چمن عنوان کرده است. مجری تلویزیون هم دیر رسیدن بازیکنان عربستانی به ورزشگاه را باعث عدم حضور الاتحادی‌ها به زمین دانست.

برخی منابع خبری که تاییدشده هم نیست عدم حضور بازیکنان الاتحاد را وجود تندیس شهید قاسم سلیمانی در زمین می‌دانند./ برترینها

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

شوک غیرمنتظره الاتحاد عربستان به شب پرحاشیه اصفهان 2