چهارشنبه 13 تیر 1403

شکایت تیم عربستانی از جانشین فرهاد مجیدی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شکایت تیم عربستانی از جانشین فرهاد مجیدی!

باشگاه الفیحاء عربستان به صورت رسمی اعلام کرد که از ووک رازوویچ شکایت خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الفیحاء اعلام کرد که پرونده ووک رازویچ، سرمربی سابق تیم فوتبال این باشگاه را به مراجع قضایی و قانونی ارجاع داده است. این اقدام پس از آن صورت گرفت که باشگاه اتحاد کلباء امارات، روز دوشنبه، خبر عقد قرارداد دو ساله با این مربی را اعلام کرد. این خبر در وبسایت رسمی باشگاه اتحاد کلباء در پلتفرم «ایکس» منتشر شده بود.

پس از پایان همکاری میان فرهاد مجیدی و اتحاد کلباء، هدایت این تیم به صورت موقت به غازی الشمری سپرده شده بود و امروز باشگاه کلباء از عقد قرارداد با سرمربی صربستانی خبر داد. حالا نیز باشگاه الفیحاء عربستان، تیم قبلی رازوویچ، با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی مدعی شده که فسخ این سرمربی غیرقانونی بوده است.

متن بیانیه به این شرح است: «باشگاه الفیحا روز دوشنبه، 1 جولای 2024، نامه‌ای رسمی از ووک رازوویچ، سرمربی تیم فوتبال، دریافت کرد که در آن به صورت یک‌طرفه پایان قرارداد با باشگاه الفیحاء اعلام شده بود. بر این اساس، مدیریت باشگاه تصمیم گرفت پرونده این مربی را به بخش حقوقی باشگاه ارجاع دهد تا اقدامات لازم برای حفظ حقوق قانونی، مالی و معنوی باشگاه الفیحاء انجام شود.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «همچنین مدیریت باشگاه به‌سرعت کار روی پرونده جذب سرمربی جدید برای هدایت تیم در مراحل آتی را آغاز کرده است. این بیانیه در راستای شفافیت با هواداران الفیحاء و جامعه ورزشی به‌طور کلی صادر شده و تأکیدی بر اصول ثابت مدیریت در حفظ حقوق و دستاوردهای باشگاه است.»

لازم به ذکر است که رازوویچ در 112 مسابقه هدایت الفیحاء را برعهده داشت و با این تیم به عنوان قهرمانی جام حذفی عربستان نیز دست پیدا کرد.

شکایت تیم عربستانی از جانشین فرهاد مجیدی! 2