دوشنبه 9 مهر 1403

شک نکنید که از اسرائیل انتقام می‌گیریم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
شک نکنید که از اسرائیل انتقام می‌گیریم

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران از انتقام از رژیم صهیونیستی به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و هیچ‌گونه اختلاف نظری بین مسئولان جمهوری اسلامی ایران در این زمینه وجود ندارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران از انتقام از رژیم صهیونیستی به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و هیچ‌گونه اختلاف نظری بین مسئولان جمهوری اسلامی ایران در این زمینه وجود ندارد.

حجت الاسلام حسنعلی اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، جنوب لبنان و همچنین شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهار کرد: این اقدامات رژیم صهیونیستی به هیچ وجه نشان‌دهنده قدرت آنان نیست، بلکه از آنجایی که مبانی و دکترین جعلی رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی به کل فروریخت، آن‌ها با اقداماتی مانند ترور می‌خواهند برای خودشان ذره‌ای آبرو و حیثیت بخرند.

امت اسلامی باید در کنار مردم مظلوم لبنان باشند

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز به ابزار ترور به ویژه ترور فرماندهان جبهه مقاومت روی آورده که نشان دهنده ضعف این رژیم است، گفت: در وهله اول امت اسلامی و مردم ما باید در کنار مردم مظلوم لبنان باشند و نه تنها با آنان ابراز همدردی کنند، بلکه باید هرگونه توان خود را در اختیار آنان قرار دهند تا در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بر عهد خودش یعنی خون‌خواهی شهید هنیه و انتقام از رژیم صهیونیستی پابرجاست، تصریح کرد: شهید اسماعیل هنیه مهمان رسمی جمهوری اسلامی ایران بود، اما رژیم صهیونیستی وی را ترور کرد و بر این اساس، ایران حتماً در وقت مناسب از آنان انتقام می‌گیرد.

نباید با رژیم صهیونیستی مماشات کرد

وی ادامه داد: از آنجایی که رژیم صهیونیستی تبدیل به یک سگ هار شده و زنجیر پاره کرده است، فکر نمی‌کنم هیچ فردی در کشورمان قائل به این باشد که باید در مقابل اسرائیل مماشات کرد. بارها تجربه شده است که هر گامی که ما عقب نشینی کنیم، مستکبرانی چون رژیم صهیونیستی چند قدم جلو می‌آیند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در انتقام از رژیم صهیونیستی به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و هیچ گونه اختلاف نظری بین مسئولان جمهوری اسلامی ایران در این زمینه وجود ندارد.

رژیم صهیونیستی عددی نیست که ایران از آن حساب ببرد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بسیار قوی است و توان دفاعی و نظامی ما به هیچ وجه قابل مقایسه با توان نظامی ایران در دوران دفاع مقدس نیست. ما در 8 سال دوران دفاع مقدس بدون هیچ گونه امکاناتی توانستیم در مقابل کل کشورهای دنیا بایستیم و امروز که تا این حد توان نظامی داریم، رژیم صهیونیستی عددی نیست که بخواهد جمهوری اسلامی ایران از آن حساب ببرد. شک نکنید که جمهوری اسلامی ایران در مکان مناسب، در زمان مناسب و با تدبیر لازم حتماً پاسخ رژیم صهیونیستی را خواهد داد.

اخلاقی با بیان اینکه حزب الله همچنان قدرتمند پیش خواهد رفت، گفت: جبهه مقاومت امروز دیگر یک گروه خاص و محدود به حماس یا حزب‌الله نیست، بلکه کشورهای مختلفی در جبهه مقاومت هستند و ان‌شاءالله در روزهای آینده پاسخ مناسب و محکمی به رژیم صهیونیستی خواهند داد.