جمعه 7 اردیبهشت 1403

صادقی: با عقد قرارداد با پرسپولیس به آرزویم رسیدم / صحبتی با استقلال نکرده ام

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
صادقی: با عقد قرارداد با پرسپولیس به آرزویم رسیدم / صحبتی با استقلال نکرده ام

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از قبل تصمیم گرفته بودم که با پرسپولیس قرارداد ببندم و امروز به آرزویم رسیدم.

سعید صادقی بعد از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر می‌کنم امروز به آرزوی خود رسیدم و توانستم با تیم بزرگ پرسپولیس قرارداد 2 ساله ببندم.

سعید صادقی در فصل نقل و انتقالات مورد توجه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس قرار گرفت، اما در نهایت به سرخپوشان پایتخت پیوست.

هافبک جدید پرسپولیس درباره مسائل مطرح شده نسبت به مذاکراتش با استقلال، گفت: اصلا چنین چیزی نبود. قرار شد بعد از بازی‌های لیگ برتر با پرسپولیس قرارداد ببندم، اما خوشبختانه به تیم ملی دعوت شدم و نتوانستم در آن زمان به باشگاه بیایم. در ادامه هم پدر بزرگ من فوت کرد و اتفاق بدی برای من رخ داد، اما از قبل تصمیم گرفته بودم با پرسپولیس قرارداد ببندم.

دیروز مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی شده که سعید صادقی با شرط دعوت به تیم ملی فوتبال به پرسپولیس پیوسته است، اما صادقی این موضوع را تکذیب کرد.

بازیکن پرسپولیس درباره کار کردن مجدد زیر نظر یحیی گل محمدی، گفت: در جریان هستید که تقریبا چهار سال شاگرد گل محمدی بودم و شناخت کامل از او داشتم. با این شناخت کامل پرسپولیس را انتخاب کردم. علاقه شدیدی هم به این تیم داشتم که اکنون اینجا هستم.

سعید صادقی زمانی شاگرد یحیی گل محمدی بوده و اکنون هم قرار است زیر نظر این مربی فوتبالش را ادامه بدهد.

صادقی درباره اینکه شنیده شده قرارداد سال دومش مشروط است و در صورت داشتن پیشنهاد اروپایی می‌تواند از پرسپولیس برود، گفت: خیر چنین چیزی صحت ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال