دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

صادق لاریجانی

صادق لاریجانی

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر به دروغ‌پردازی جدید بی‌بی‌سی فارسی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فاطمه هاشمی رفسنجانی در یادداشتی در روزنامه آرمان ملی نوشت: مراحل ثبت نام نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و شورای نگهبان، طبق روال مرسوم خود، اسامی افراد به اصطلاح احراز صلاحیت شده از دیدگاه جمع خود را، در میان بهت و شگفتی و البته قابل باور اکثریت قاطع مردم ایران و کارشناسان سیاسی داخلی و خارجی، رسما اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان 7 کاندیدای حاضر در گود رقابت 1400، پنج نفر اصولگرا هستند، یک نفر مستقل و دیگری هم اصلاح طلب. اما نه اصولگرایانش اصولگرایانی میانه رو تعریف می شوند نه اصلاح طلبش جای پای محکمی در این جریان دارد.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو - سارا عاقلی؛ اصولگرایان اصلاح‌طلب شده در عرصه سیاست ایران کم نیستند؛ افرادی از طیف راست سنتی که کم‌کم به چپ گرایش پیدا کردند؛ تندرو‌هایی که در دوران جوانی کسی حریف تندروی‌شان نمی‌شد، اما ادامه‌ی حیات سیاسی خود را در تغییر جهت دیدند و نقابی از اعتدال به چهره زدند همانگونه که در روز‌های ابتدایی انقلاب، نقابی از انقلابی‌گری به صورت داشتند؛ سپهر سیاسی در کشور...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این روز‌ها سالگرد تأسیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی است. نهادی علمی که 27 سال از حیاتش می‌گذرد. بایستگی تحقیقات دقیق و منسجم، نظریه‌پروری و نوآوری پیرامون زیرساخت‌های اندیشه دینی و نظامات اجتماعی مبنی بر آن و ضرورت پرداخت علمی و روزآمد به حوادث فکری و صیانت از هویت فرهنگی و سلامت فکری اقشار تحصیل‌کرده و نسل جوان کشور، تأسیس نهادی علمی پژوهشی...

خبرگزاری مهر

آیت الله رشاد گفت: بعد از انقلاب مثل شهید استاد مطهری را نداشتیم، در نتیجه خلأیی به وجود آمد که باید برای این قضیه تدبیری می‌شد و تشکیلاتی به وجود می‌آمد که این خلاء را پر کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمود احمدی نژاد بدون شک یکی از اساتید دوقطبی‌سازی در صحنه انتخابات است که حتی انتخابات با حضور چند کاندیدا را هم می تواند به دوقطبی رابین‌هود و داروغه تبدیل کند، مانند آنچه در سال 88 انجام داد.

وب‌گاه عصر ایران

البته صف کاندیداهای ریاست جمهوری بسیار طویل است ولی بعید به نظر می رسد استادیوی مناظرات تلویزیون برای این همه کاندیدا، جا داشته باشد.

وب‌گاه عصر ایران

آیت‌الله مصباح یزدی همچون آیت‌الله شیخ محمد یزدی در انتخابات اسفند 94 و در پی مشارکت حداکثری از خبرگان بازماندند و اسفند 98 با مشارکت حداقلی قرار بود بازگردند ولی بازگشتی رخ نداد....

وب‌گاه عصر ایران

سه خبر در خرداد 1399 افکار عمومی را در داخل و خارج تکان داد. قتل جرج فلوید زیر زانوی پلیس امریکا و در ایران هم داس پدر بر گلوی دختر نوجوان و البته فساد معتمد رییس سابق دستگاه قضا...

وب‌گاه عصر ایران

نوع مواجهه با «رییس جمهوری سابق» در نیمه مرداد 1400 یک نماد است هم چنان که نسبت دو رییس جمهوری دیگر پیشین با ساختار قدرت و سیاست، نکته‌آموز است.

وب‌گاه عصر ایران

آیت الله مطهری پشت تلفن فریاد می زد که در اعدام هویدا عجله نکنید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امام جمعه لواسانات شامگاه پنجشنبه با انتشار رشته توئیتی، نامه اکبر طبری از زندان را فرافکنی دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی باید از این مدیران پاک شود، تا روی رستگاری ببیند و مردم قربانی فساد و زدوبند یک عده مدیر فاسد و کارچاقکن نشوند. لواسان در این سال‌ها زخم‌ها خورده و فریادش بلند است.

وب‌گاه عصر ایران

احمدی نژاد شرایط امروز‌ش را دوست ندارد. کسی او را جدی نمی‌گیرد و به راحتی از کنار حرف هایش عبور می‌کنند و می‌گویند احمدی نژاد است دیگر!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هنوز قسمت‌های جزئی از دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت در کاخ مرمر باقی مانده است.