دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

صادق لاریجانی

صادق لاریجانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میرمحمد صادقی استعفای علی لاریجانی از اجرای توافق 25 ساله ایران و چین را موضوع مهمی نداست و گفت:«فاز کاری ایشان به پایان رسیده است و دولت باید اجرای این توافق را پیگیری کند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: از زمانی که آقای صادق لاریجانی به ریاست مجمع تشخیص منصوب شده است 3 سال بیشتر نمی‌گذرد. برآورد من این است اگر جایگاه حقوقی موقعیت ریاست مجمع خالی بود چه بسا از ناحیه رهبری این موقعیت برای آقای روحانی پیشنهاد و مد نظر قرار می‌گرفت و آنگاه آقای روحانی آن موقعیت را برای خود مناسب می‌دانست و می‌پذیرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو فراکسیون افراطیون مشارکت در مجلس ششم می‌گوید: اینکه اصلاح‌طلبان در هر موضوعی بخواهند فقط غر بزنند، کسی حرف‌شان را گوش نمی‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: سه رئیس قوه سابق این روزها چه می‌کنند و چه آینده سیاسی برای آن‌ها پیش‌بینی می‌شود؟ برخی صحبت از حذف سیاسی این سه چهره می‌کنند و برخی دیگر معتقدند این سه چهره به سمت عزلت سیاسی پیش خواهند رفت. اما واقعیت یک ماجرا چیست؟

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: متاسفانه جناح اصولگرا استعداد خاصی در پیاده کردن افراد از قطار خودشان دارند و هر کسی با کمترین دلخوری کلا از حوزه اعتماد و آشنایی با این گروه حذف است.

وب‌گاه مشرق نیوز

صدور حکم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دبیر جدید مجمع، رسانه‌های زنجیره‌ای و بیگانه را سنگ روی یخ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی رسانه‌های وابسته به افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی مانند شرق، همدلی، آرمان، اعتماد، جماران و... به همراه برخی رسانه‌های بیگانه، ظرف چند ماه گذشته به تلویح و تصریح چنین اتکا کرده بودند که آیت‌الله آملی لاریجانی از ریاست مجمع استعفا کرده و یا استعفا خواهد کرد و قصد عزیمت به نجف را دارد. حتی دیروز هم روزنامه‌های آرمان و شرق مجددا ناپرهیزی کردند و روزنامه...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان نوشت: صدور حکم رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای دبیر جدید مجمع، رسانه‌های زنجیره‌ای و بیگانه را سنگ روی یخ کرد.

خبرگزاری ایسنا

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: صادق لاریجانی خواستار این است که در مسیر علم ادامه فعالیت دهد، اما علی لاریجانی صبغه سیاسی پررنگ‌تری دارد و من بعید می‌دانم وی از صحنه‌های سیاسی کنار برود و همچنان در این عرصه باقی خواهد ماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای لاریجانی هنوز ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را به عهده دارد و ایشان تنها از عضویت شورای نگهبان استعفاء داده است بنابراین استعفای او از شورای نگهبان خلائی در کارش برای ریاست مجمع ایجاد نخواهد کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:: آقای صادق لاریجانی در نامه‌ای اعلام کرده که به نجف خواهد رفت اما به نظر من اگر نجف هم بروند این نجف با نجف قبل از انقلاب تفاوت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:: آقای صادق لاریجانی در نامه‌ای اعلام کرده که به نجف خواهد رفت اما به نظر من اگر نجف هم بروند این نجف با نجف قبل از انقلاب تفاوت دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برنا نوشت: هفته جاری شواهد حوادث تلخ و شیرینی در حوزه سیاسی، اقتصادی و بین‌الملل بودیم که مرور برخی اتفاقات مهم خالی از لطف نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: گمانه‌زنی‌ها پیرامون ادبیات حکم انتصاب عضو جدید شورای نگهبان و نتیجه‌گیری‌های سیاسی از آن، تا چه حد مستدل و قابل‌دفاع است؟

وب‌گاه تابناک

علی و صادق آملی لاریجانی هر دو در مراسم تنفیذ حکم سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران حضور داشته‌اند و ادعای روزنامه سازندگی اگر که شیطنت و عمدی نبوده از منظر خوش‌بینانه حاکی از بی‌دقتی نویسنده آن مطلب است.