دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

صادق لاریجانی

صادق لاریجانی

وب‌گاه الف

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: من نسبت به آقای رئیسی خوشبین هستم که بتواند از تجربه دولت پیشین استفاده کند و می‌تواند برای ایشان راهگشا باشد و ان‌شاءالله که از آن بهره خواهد برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: رهبری چه بسا در دوره ای که مسؤلیت آقای صادق لاریجانی تمام شود، بنا باحراز صلاحیت و قابلیت‌های منحصر به فرد آقای روحانی در قیاس با اعضای فعلی مجمع، ریاست را به عهده آقای روحانی واگذار کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: رهبری چه بسا در دوره ای که مسؤلیت آقای صادق لاریجانی تمام شود، بنا باحراز صلاحیت و قابلیت‌های منحصر به فرد آقای روحانی در قیاس با اعضای فعلی مجمع، ریاست را به عهده آقای روحانی واگذار کنند.

خبرگزاری دانشجو

فواد ایزدی، کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص گزارش پایانی ظریف به مجلس شورای اسلامی با محوریت برجام و مذاکرات پیش رو در خصوص بخشی از سخنان ظریف با موضوع آنکه کارگزاران دیپلماسی تصمیم گیر نهایی نیستند و تنها مجری نهاد‌های بالادستی به حساب می‌آیند، گفت: اساسا در سیاست گذاری خارجی یک مکانیسمی به اسم شورای عالی امنیت ملی وجود دارد که در آنجا وزیر...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر اسبق اطلاعات می گوید: وزارت اطلاعات مرجعی است که صلاحیت دارد نظر کارشناسی بدهد و نظرش را به مرجع سؤال کننده منتقل می کند و آن مرجع خودش باید تصمیم بگیرد که بالأخره این فرد را تأیید یا رد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی نوشت: یک فعال سیاسی و عضو اتاق بازرگانی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌الله جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسینی گفت: به نظر می‌رسد آقای اژه‌ای به ریاست قوه قضائیه می‌رسد‌، آقای صادق لاریجانی جایگزین آیت‌ا... جنتی شده و آقای روحانی به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود که در همین راستا تعدادی از اعضای مجمع تشخیص تغییر خواهند کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

عباس عبدی در روزنامه اعتماد نوشت: آقای حیدر مصلحی وزیر وقت اطلاعات در دوره آقای احمدی‌نژاد، درباره رد صلاحیت آقای هاشمی در سال 1392 اعلام می‌کند که «براساس گزارش کف خیابان آقای هاشمی رای می‌آورد و بچه حزب‌اللهی‌ها می‌گفتند مگر ما مرده‌ایم که این اتفاق بیفتد؟... من گزارشی در دو صفحه از جهت مصلحت نظام نوشتم و به شورای نگهبان رفتم و گفتم که ردصلاحیت آقای هاشمی به مصلحت نظام است. یکی از...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرزانه فراهانی_ در موضوع حذف فیلترینگ و رفع محدودیت‌های فعالیت برخی از برنامه‌های کاربردی کاربران فضای مجازی مباحث زیادی تا کنون مطرح شده و البته نتیجه مشخصی هم از سوی مسئولین مربوطه ارائه نشده است. زمان فیلتر برنامه‌ای مثل تلگرام برخی از افراد در رأس مسئولیت قرار داشتند و با توجه به شرایطی که مشاهده می‌کردند تصمیم بر ایجاد محدودیت در دسترسی...

وب‌گاه خبر آنلاین

«جبران» واژه ای کلیدی بود که رهبری انقلاب در مقابل ظلم و جفا در احراز صلاحیت برخی کاندیداها به کار بردند. در کلاب هاوس خبرگزاری خبرآنلاین این سوال به بحث گذاشته شد که آیا این بیانات رهبر انقلاب صحنه انتخابات را تغییر می دهد؟ آیا جبران خطا در احراز صلاحیت لاریجانی تایید صلاحیت اوست یا عذرخواهی؟

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن ماندگاری در کلاب هاوس خبرآنلاین گفت: سخنان امروز مقام معظم رهبری ناظر بر اعاده حیثیت از آقای لاریجانی است و نه تایید صلاحیت ایشان.

خبرگزاری دانا

همه آنانی که در انتخابات دخیل‌اند، وارد آزمونی شده‌اند که خداوند وعده قطعی آن را داده چه آنانی که کاندیدا می‌شوند، چه آنانی که رأی می‌دهند و چه آنانی که اظهار نظر می‌کنند و یا عمبیات روانی علیه و یا به نفع دیگران را مدیریت و یا حمایت می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به تحریف سخنانش در یک رسانه معاند، نوشت: «بی‌بی‌سی همچنان دست از دروغ پردازی برنمی‌دارد آن هم دروغ شاخ دار و البته مثل همیشه دنبال ماهی گیری از آب گل آلود است. وقتی با سوءاستفاده از دو واژه «تذکر» و «متذکر شدن» آن را دستمایه اخبار کذب قرار می‌دهد، خود دلیلی است بر اینکه هیچ گاه نباید به این بنگاه...

خبرگزاری دانا

سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به تحریف سخنانش توسط بی بی سی گفت: بی‌بی‌سی همچنان دست از دروغ پردازی برنمی‌دارد آن هم دروغ شاخ دار و البته مثل همیشه دنبال ماهی گیری از آب گل آلود است.