دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

صادق لاریجانی

صادق لاریجانی

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده سابق مردم تهران به کناره گیری آیت الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: روزنامه سازندگی در گزارش تیتر 1 خود با عنوان «طلوع و غروب شیخ» به کناره‌گیری آیت‌الله آملی لاریجانی از شورای نگهبان پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: آقای آملی لاریجانی اگر به تکلیف خودش عمل کرده است باید به طور شفاف بگوید دلایل استعفایش چیست تا متهم به جانبداری از حقوق خانواده نشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

زمزمه‌هایی درباره کشف اسناد و پرونده‌های مفاسد اصلاح‌طلبان در دوره چهارساله شهرداری تهران و احتمال برخورد زاکانی با آنها باعث شده تا اصلاح‌طلبان پروژه اعتبارزدایی از شهردار جدید را کلید بزنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عنوان این گزارش «روحانی در پرده آخر» است، اما در زیرتیتر آمده که «حسن روحانی پس از پایان ریاست جمهوری‌اش حکمی دریافت نکرده است» تا در همین ابتدا روشن شود که غرض از نگارش و انتشار آن چیست.

وب‌گاه تابناک

حسن روحانی در آخرین شب ریاست‌جمهوری خود در تلویزیون اعلام کرد که به کار‌های علمی و فرهنگی بازخواهد گشت. یک‌ماهی از رفتنش گذشته و هیچ خبری از او نیست؛ حتی از سوی مقام معظم رهبری نیز حکمی برای عضویتش در مجمع تشخیص مصلحت نظام صادر نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق در گزارشی به آینده سیاسی حسن روحانی رئیس‌جمهور پیشین پرداخته است.

وب‌گاه تابناک

گویا هنوز ابهامات ردصلاحیت علی لاریجانی در افکار عمومی از بین نرفته و با اینکه اکنون دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز کرده است، اما همچنان بحث چرایی ردصلاحیت فردی که 12 سال رئیس مجلس بود و پیش از آن مسئولیت‌های مهمی مانند ریاست صداوسیما را برعهده داشت و همین حالا مشاور رهبری به حساب می‌آید، ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: گویا هنوز ابهامات ردصلاحیت علی لاریجانی در افکار عمومی از بین نرفته و با اینکه اکنون دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز کرده است، اما همچنان بحث چرایی ردصلاحیت فردی که 12 سال رئیس مجلس بود و پیش از آن مسئولیت‌های مهمی مانند ریاست صداوسیما را برعهده داشت و همین حالا مشاور رهبری به حساب می‌آید، ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چند روزیست که دولت سیزدهم آغاز به کار کرده است و هر روز گمانه زنی‌ها از کابینه احتمالی رئیس‌جمهور منتخب بیشتر می‌شود. این درحالیست که حجت الاسلام رئیسی تاکید کرده که به زودی وزیران مورد نظر خود را برای گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی تقدیم خواهد کرد. رئیس دفتر یا معاون اول؟ در جدیدترین خبر اما خبردار شدیم که غلامحسین اسماعیلی ریاست دفتر رئیس‌جمهور را...

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتمادآنلاین نوشت: منصور حقیقت‌پور می‌گوید احتمالا غیبت علی لاریجانی در مراسم تحلیف سید ابراهیم رئیسی به دلیل عدم دعوت او بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: آیین سوگند هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران امروز برگزار می‌شود. به موجب قانون اساسی تا حکم رییس جمهوری منتخب را رهبری «امضا» و او در مجلس شورای اسلامی در حضور رییس قوه قضاییه «سوگند» یاد نکند رسما رییس جمهوری به حساب نمی‌آید و از سال 1368 رسم است که مراسم «تنفیذ» روز 12 مرداد و روز بعد یا یک یا دو روز بعدتر هم آیین «تحلیف» برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

اتفاق جالب در مراسم تحلیف خاتمی در سال 76 رخ داد. شیخ محمد یزدی که علاقه ای به رییس جمهوری پیروز نداشت و به بهانه درد پا از ایستادن کنار او طفره رفت و در توجیه گفت: در قانون اساسی نیامده «کنار» و «حضور» کافی است! مهم‌ترین تفاوت مراسم تحلیف امروز با 41 سال گذشته این است که ابراهیم رییسی در مقام رییس قوه قضاییه کنار هیچ رییس جمهوری نایستاد تا او سوگند یاد کند اما خود در مقام رییس جمهوری...

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو حزب کارگزاران سازندگی گفت: من نسبت به آقای رئیسی خوشبین هستم که بتواند از تجربه دولت پیشین استفاده کند و می‌تواند برای ایشان راهگشا باشد و ان‌شاءالله که از آن بهره خواهد برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رهبری درصورت اعلام تمایل وی و توافق ایشان علاوه بر مسؤلیت عضویت او در مجمع تشخیص چه بسا در دوره‌ای که مسؤلیت آقای صادق لاریجانی تمام شود، بنا باحراز صلاحیت و قابلیت‌های منحصر به فرد آقای روحانی در قیاس با اعضای فعلی مجمع، ریاست را به عهده آقای روحانی واگذار خواهند کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.