دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

صادق لاریجانی

صادق لاریجانی

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه شرق در گزارشی نوشت: به نظر می‌رسد این روزها دانشگاه آخرین سنگر سیاست‌مدارانی است که دیگر در قدرت رسمی جایگاهی ندارند و متعاقب یکدست‌شدن قوا به حاشیه رانده شده‌اند؛ افرادی که اتفاقا در دوران خود منشأ اثر بوده‌اند و حالا دیگر یا رد صلاحیت می‌شوند یا تهدید به دادگاهی‌شدن و آنها در این شرایط می‌کوشند تا با حضور در دانشگاه نشان دهند که سیاست آخر دنیا نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به نظر می‌رسد این روزها دانشگاه آخرین سنگر سیاست‌مدارانی است که دیگر در قدرت رسمی جایگاهی ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عباس سلیمی نمین گفت: آقای لاریجانی را من یک سرمایه می دانم کسی که سال ها رسانه ملی را اداره کرده و کسانی که ساختارشکن بودند او را سیبل قرار دادند و حمله کردند به او، یعنی او در آن دوران خودش را هزینه حفظ مصالح جامعه کرده است.

خبرگزاری تسنیم

عباس سلیمی نمین کارشناسی مسائل سیاسی با اشاره به جوان گرایی در دولت سیزدهم از سوی آیت الله رئیسی گفت: این حرکت یک ریسک بالایی دارد که البته ایشان این ریسک را پذیرفته که بتواند این انسداد را حل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آقای هاشمی علی رغم توصیه‌های رهبری، نه خطاب به خود آقای هاشمی، اگر یادتان باشد در سال 83 و 84 رهبری مرتبا می‌گفتند نیرو‌های سیاسی سعی کنند فرصت را به نیرو‌های جوانشان بدهند؛ علی رغم همه توصیه‌ها آقای هاشمی برگشتند و امروز آقای رئیسی دارد ریسک می‌کند و ریسک بزرگی می‌کند و ما در این زمینه بیم داریم، چون قطعا باید هم نظارت کنند بر این جوانان، چون بعضی از این جوان‌ها خودشان را بی نیاز از...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برنامه تلویزیونی دستخط این هفته با حضور عباس سلیمی نمین پژوهشگر حوزه تاریخ، به روی آنتن شبکه 5 سیما رفت. متن کامل گفت و گوی این برنامه به شرح زیر است: مهمان این هفته عباس سلیمی نمین پژوهشگر حوزه تاریخ، روزنامه نگار و فعال سیاسی اصولگرا هستند. متولد 1333 در سبزوار اصالتا آذربایجانی، اما به خاطر تبعید پدرشان به سبزوار در زمان مبارزه با رژیم پهلوی در...

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عباس سلیمی‌نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران مهمان برنامه تلویزیونی دستخط بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عباس سلیمی‌نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران مهمان برنامه تلویزیونی دستخط بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی سعی می‌کنند رابطه جریانات سیاسی را خصمانه کنند؛ به دلایل مختلف که اگر فرصت باشد به آنها اشاره می کنم، اما من این را بسیار مضر می‌بینم.

وب‌گاه خبر آنلاین

می‌دانید اگر سرتان درد کند و استامینوفن کدئین بخورید، به تربیت مدیران آینده نظام جمهوری‌اسلامی ایران کمک میکنید؟ شاید برایتان عجیب باشد که چطور خوردن قرص مسکن میتواند با این موضوع مرتبط باشد، برای دریافت این رابطه می‌توانید گزارش پیش‌رو را بخوانید.

وب‌گاه عصر ایران

علیرضا زاکانی نخستین مدیر جمهوری اسلامی نیست که چنین دامادهای خوش‌شانسی دارد. در این گزارش به دیگر دامادها در سیستم جمهوری اسلامی پرداخته شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آیت الله آملی لاریجانی رئیس هیات امنای دانشگاه امام صادق، حکم ریاست این دانشگاه را تمدید نکرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حسن غفوری فرد، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد که اگر علی لاریجانی تصمیم درستی بگیرد می تواند به قدرت برگردد.

وب‌گاه عصر ایران

ما می خواستیم با شعار نه شرقی و نه غربی مدل حکمرانی دنیا را دگرگون کنیم و نسخه جدیدی از حکومت داری اسلامی را به جهانیان صادر کنیم اما امروز زمین گیر شده ایم و بیشتر کشورهای دنیا در مقابل ما قرار گرفته اند.

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می رسد که آقای لاریجانی قصد داشتند که دولت مسئله را پیگیری کرده و از تداخل کارها جلوگیری شود. بنابراین استعفای ایشان مسئله مهمی نیست و فاز کاری مربوط به ایشان به پایان رسیده است.