دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

صادق لاریجانی

صادق لاریجانی

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه، درگذشت همسر آیت الله حاج شیخ حسین وحید خراسانی و همچنین مادر همسر آیت‌الله صادق لاریجانی را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در پیامی به مناسبت همایش ملی آیت الله کوهستانی در بهشهر گفت: در یک کلام می‌توان گفت آیت‌الله کوهستانی مرد علم، عمل و اخلاق بود و با وجود تمکن مالی، بسیار ساده‌زیست، مردمی و دارای کمالات معنوی و کرامات عرفانی بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی رسانه ها تصویری دیده‌نشده از جوانی صادق لاریجانی در کنار محمدجواد لاریجانی را منتشر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری قدیمی از صادق لاریجانی و محمدجواد لاریجانی منتشر شده که مربوط به دوران جوانی آن ها است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری از برادران لاریجانی در دوران جوانی منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین تصویری دیده‌نشده از جوانی صادق لاریجانی در کنار محمدجواد لاریجانی منتشر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آرمان ملی آنلاین نوشت: آیا فسادهای اقتصادی بزرگ در کشور حاصل عملکرد یک فرد است؟ به‌طور حتم پاسخ منفی است و در لایه‌های مختلف این فسادها می‌توان به نام‌های شناخته شده‌ای رسید که هر کدام پلی برای تسهیل در رخ دادن فساد هستند. یکی از پرونده‌های قطور به‌نام «طبری» است. پرونده طبری یکی از پرونده‌های جنجالی در آغاز ریاست سیدابراهیم رئیسی در قوه‌قضائیه بود. رئیسی 16 اسفند 97 به‌عنوان رئیس دستگاه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیا فسادهای اقتصادی بزرگ در کشور حاصل عملکرد یک فرد است؟ به‌طور حتم پاسخ منفی است و در لایه‌های مختلف این فسادها می‌توان به نام‌های شناخته شده‌ای رسید که هر کدام پلی برای تسهیل در رخ دادن فساد هستند. یکی از پرونده‌های قطور به‌نام «طبری» است. پرونده طبری یکی از پرونده‌های جنجالی در آغاز ریاست سیدابراهیم رئیسی در قوه‌قضائیه بود. رئیسی 16 اسفند 97 به‌عنوان رئیس دستگاه قضا، سکان را در دست...

وب‌گاه عصر ایران

دیدارهای مردمی و پرحضور آیت الله خامنه ای در محل حسینیه امام خمینی (واقع در انتهای خیابان فلسطین) انجام می‌شود که ساخت آن در سال 1368 انجام شد تا محلی برای برگزاری مراسم های مذهبی و سیاسی به میزبانی رهبری باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سایت جبهه پایداری به بهانه مواضع اخیر علی لاریجانی درباره خالص سازی، به علی و صادق لاریجانی حمله کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سایت جبهه پایداری که متعلق به برادر داماد ابراهیم رئیسی است به علی و صادق لاریجانی حمله کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی لاریجانی که بیشتر او را با قوه مقننه می‌شناسیم در یک سال اخیر در چند گفت‌وگو مواضع متفاوتی درباره اعتراض‌های 1401 داشت.

وب‌گاه فرارو

حالا که خانم معلم به مدرسه برمی گردد معلوم شده تا اتفاقی می‌افتد کار به دستان به جای حل و بررسی نگران‌اند خودشان متهم شناخته نشوند و زورشان به پایین دست می‌رسد و انگار هنری جز برخورد ندارند در حالی که مدیر کل هم یک کارمند است و اخراج کارمند دیگر در زمره اختیارات او نیست. اگرچه تازه روشن شده کارمند نبوده اصلا!

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازگشت معلم قائمشهری به کلاس درس باز هم حاشیه هایی آفرید از جمله اینکه بچه‌ها متن ترانه را از بر هستند یعنی فیلترینگ و تلاش برای کنترل پاسخ نداده است. معلم که به بچه‌ها یاد نداده خودشان دارند از بر می‌خوانند. ممکن است مطابق ادبیات رایج رسمی پاسخ داده شود «این طورها هم نیست» یا همه جایی نیست و اینجا غیر انتفاعی است. بسیار خوب! در مدارس دولتی هم جویا شوند.

وب‌گاه عصر ایران

انتقاد ها به خاطر رنگ پوست هم نبوده است. اتفاقا فراموش نکرده ایم آقای محمد جواد اردشیر لاریجانی رییس وفت ستاد حقوق بشر قوه قضاییه بود که تعبیر «کاکا سیاه» را برای باراک اوباما به کار برد. آ

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ترامپ به دلیل طرح اتهامات بی‌اساس علیه رقیب انتخاباتی خود در سال 2016 محکوم به پرداخت جریمه نقدی شد.