دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

صادق لاریجانی

صادق لاریجانی

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد لاریجانی اگرچه همواره در حاشیه سیاست ایران حرکت کرده و علی‌رغم سابقه بیشتر، مانند دو برادر دیگرش علی و صادق لاریجانی، هیچگاه نتوانست در مرکز قدرت سیاسی حضور داشته باشد، اما در موارد متعددی توانسته است با اظهارنظرهایی توجه جامعه رسانه‌ای کشور را به خود جلب کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

همدلی نوشت: سخنان لاریجانی در حالی بیان می‌شود که پس از اتفاقات چندی پیش در شهر زاهدان وکشته و زخمی شدن ده‌ها نفر از نمازگزاران این شهر، رهبر انقلاب با اعزام هیئتی از مردم این شهر وخانواده‌های آسیب‌دیده دلجویی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: اگر این روزها، سکوت سیاسی علی لاریجانی شکسته شده، دو معنا بیش ندارد؛ یکی دریافت چراغ سبز حضور دوباره در قدرت و دیگری هم تلاش برای اثبات این ادعا که خود را تنها آلترناتیو اصولگرایان میانه‌رو در انتخابات پیش‌رو می‌داند و به دنبال یارکشی سیاسی است و از ائتلاف با اصلاح‌طلبان هم استقبال می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: سید هادی طباطبایی در این نوشتار با نگاه به بیش از یک قرن مواجهه عالمان دینی با مدرنیته، ماجرای نواندیشی دینی را در ایران مرور کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

از سوی دیگر روشن است که تنگناهای مالی، دولت را مجبور به کاهش شدید یارانه و آزادسازی قیمت کالاهای اساسی و دارو و همزمان وضع قوانین جدید مالیاتی کرده است، اگر مالیه دولت جور بود به دنبال کوپن نمی‌رفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعتصاب سراسری کارکنان راه آهن انگلیس، مسافران این بخش را با مشکل مواجه کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قرن نو نوشت: عملکرد ابراهیم رئیسی در یکسال گذشته این تفکر را میان اهالی سیاست ایجاد کرده است که او احتمالا تنها رئیس جمهور تک دوره‌ای ایران شود، در این صورت بعید نیست لاریجانی بار دیگر پا به عرصه رقابت گذاشته و با کاندیداتوری در انتخابات 1404 بخواهد رقیب را از میان به در کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عملکرد ابراهیم رئیسی در یکسال گذشته این تفکر را میان اهالی سیاست ایجاد کرده است که او احتمالا تنها رئیس جمهور تک دوره‌ای ایران شود، در این صورت بعید نیست لاریجانی بار دیگر پا به عرصه رقابت گذاشته و با کاندیداتوری در انتخابات 1404 بخواهد رقیب را از میان به در کند.

وب‌گاه عصر ایران

با این که سخنان دولت‌آبادی جا به جا آکنده از ستایش عباس معروفی بود اما واقع‌بینی و اصلاح‌طلبی دولت‌آبادی و مداراخویی او که فراتر از مداراجویی است به مذاق رسانه های برانداز خوش ننشسته....

وب‌گاه تابناک

چرا امریکا تضمین‌خواهی ما را برنمی‌تابد؟ صادق لاریجانی در مسیر متفاوت از گذشته! مدارس دولتی و غیردولتی و عدالت آموزشی! نرخ بیکاری دو رقمی در 9 استان، تلاش چندباره دوحه برای خروج مذاکرات از بن‌بست، آیا با نخریدن خودرو ارزان می‌شود؟ خطر دو رقمی شدن فوتی‌ها با موج هفتم کرونا، جولان پیمانکاران سارق در شهر و جانسون در یک‌قدمی سقوط، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

جواد لاریجانی با بیان اینکه به روند مذاکرات خوش بین است گفت: هرگز نباید روی اینکه محصول این مذاکرات درهای عظیمی به روی ما باز کند، حساب کنیم، البته اگر باز شد مفت چنگ ما و اگر نشد نباید مهم باشد هرچند باید مذاکرات را به شکل فنی و دقیق و با تمام هنرمندی پیش ببریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جواد لاریجانی معتقد است: به روند مذاکرات خوشبین هستم اما هرگز نباید روی اینکه محصول این مذاکرات درهای عظیمی به روی ما باز کند، حساب کنیم، البته اگر باز شد مفت چنگ ما و اگر نشد نباید مهم باشد هرچند باید مذاکرات را به شکل فنی و دقیق و با تمام هنرمندی پیش ببریم.

خبرگزاری مهر

چاپ پنجم کتاب «اصول فلسفه رئالیسم» اثر علامه سید محمدحسین طباطبایی و ترجمه و تعلیقات آیت الله صادق لاریجانی و به کوشش سید هادی خسروشاهی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 320 صفحه منتشر شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد بزرگداشت چهل و سومین سالگرد شهادت استاد مطهری، برگزاری بیش از 40 برنامه کلان ملی را از جمله اختصاصات این دوره از مراسم دانست و به تشریح آن‌ها پرداخت.