جمعه 28 اردیبهشت 1403

صنعت خودرو

صنعت خودرو

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس صنعت خودرو اعتقاد دارد: اگر روی مدار فعلی حرکت کنیم و نتوانیم جذب سرمایه خارجی داشته باشیم، به طور طبیعی شرایط سخت‌تر از امسال خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که عباس علی‌آبادی، وزیر صمت مانند سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر سابق صمت با واردات لوازم خانگی موافق است و نمی‌خواهد که صنعت لوازم خانگی مانند صنعت خودرو دچار انحصار شود و مردم به اجبار لوازم خانگی داخلی را خریداری کنند.

وب‌گاه گسترش

گزارش‌های رسمی شرکت‌های بازرسی ISQI و IEI در ماه بهمن سال 1402 درباره سورن پلاس XUP حاکی است که این خودرو با امتیاز 88.6 و بهبود 11 درصدی نسبت به محصول پارس، کیفیت بهتری ارائه می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که عباس علی‌آبادی، وزیر صمت مانند سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر سابق صمت با واردات لوازم خانگی موافق است و نمی‌خواهد که صنعت لوازم خانگی مانند صنعت خودرو دچار انحصار شود و مردم به اجبار لوازم خانگی داخلی را خریداری کنند. شنیده‌ها حکایت از آن دارد که عباس علی‌آبادی، وزیر صمت مانند سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر سابق صمت با واردات لوازم خانگی موافق است و نمی‌خواهد که صنعت...

وب‌گاه گسترش

به نظر می‌رسد که شرکت بی ام کارز قصد وارد کردن دو محصول خودرویی به نام‌های ام جی HS و GT را دارد. از آنجایی که تحریم‌های جهانی و قوانین ممنوعیت واردات خودروها در چند سال گذشته لغو شده است، این شرکت تصمیم گرفته است تا بازار خودروهای چینی را به کشور وارد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که عباس علی‌آبادی، وزیر صمت مانند سیدرضا فاطمی‌امین، وزیر سابق صمت با واردات لوازم خانگی موافق است و نمی‌خواهد که صنعت لوازم خانگی مانند صنعت خودرو دچار انحصار شود و مردم به اجبار لوازم خانگی داخلی را خریداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هدف از ممنوعیت واردات لوازم خانگی این بود که تولیدکنندگان داخلی جان بگیرند و همچنین از خروج ارز از کشور جلوگیری شود اما این موضوع فرصت سوء‌استفاده را برای برخی فراهم کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیوان محاسبات کشور خواستار تسهیل مجوز تجدید ارزیابی دارایی‌های دو خودروساز بزرگ کشور به منظور حمایت از صنعت خودرو و بهبود ساختار مالی آنها شد.

خبرگزاری تسنیم

دیوان محاسبات کشور خواستار تسهیل مجوز تجدید ارزیابی دارایی‌های دو خودروساز بزرگ کشور به منظور حمایت از صنعت خودرو و بهبود ساختار مالی آنها شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دیوان محاسبات کشور خواستار تسهیل مجوز تجدید ارزیابی دارایی‌های دو خودروساز بزرگ کشور به منظور حمایت از صنعت خودرو و بهبود ساختار مالی آن‌ها شد.

وب‌گاه گسترش

به‌گفته بسیاری از کارشناسان، صنعت خودروی کشورمان تاکنون جز در مقاطعی کوتاه و البته منقطع، نقشه‌راه روشن و شفافی نداشته و همین مسئله سبب شده است که جریان پایداری از توسعه محصول نداشته باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پژو پارس پای وزیر صمت را نیز به موضوع تولید خود باز کرد تا عباس علی آبادی به اظهارنظر در این باره بپردازد.

وب‌گاه گسترش

تولید یا عدم تولید خودروی پژو پارس همچنان در صدر اخبار قرار دارد و ثبت‌نام کنندگان این محصول محبوب ایران خودرو در بیم و امید به دریافت این خودرو روی می‌آورند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز گذشته را با کاهش تراز شاخص کل و رشد تراز شاخص هم‌وزن و خروج سرمایه حقیقی از سهام پشت سر گذاشت. کاهش ارزش معاملات خرد در روز شنبه، این معیار را به سطح 3 همتی بازگرداند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هفته دوم اسفند که با رشد ارزش معاملات و رشد نماگرهای بورس همراه بود، به‌زعم بسیاری از فعالان بازار چرخش روند منفی بورس را استارت زد. پس از هفته‌ها افت ارزش معاملات بازار سرمایه که نشان‌دهنده رخوت و خروج نقدینگی از بورس بود روزهای کاری هفته مذکور را می‌توان متفاوت از هفته‌های قبل دید؛ در چنین شرایطی بررسی علل این برگشت می‌تواند برای بازار سرمایه اولویت داشته‌باشد. در روزهای ابتدایی اسفند...

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل یک شرکت خودروساز، که تمایلی به افشای هویت خود نداشت، به خبرنگار بازار اعلام کرد که بر اساس اطلاعاتی که در این هفته به دست آورده است، با توافق مقامات دولتی، سهام یکی از دو شرکت خودروساز بزرگ به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.