جمعه 28 اردیبهشت 1403

صنعت خودرو

صنعت خودرو

وب‌گاه گسترش

فروش فوری خودروی پژو پارس برای اعضای برگزیده سامانه یکپارچه آغاز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پایان معاملات روز سه شنبه، 35 درصد بازار رشد قیمت داشتند و قیمت سهام 65 درصد از نمادهای بازار افت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آمار منتشر‌شده در سامانه کدال نشان می‌دهد سه خودروساز بزرگ کشور در زمستان، کمتر از میزانی که تولید کرده‌اند، فروش داشته‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آمار منتشرشده در سامانه کدال نشان می‌دهد سه خودروساز بزرگ کشور در زمستان، کمتر از میزانی که تولید کرده‌اند، فروش داشته‌اند.

وب‌گاه گسترش

در چین، وسایل نقلیه الکتریکی با داشتن یخچال‌های داخلی و حتی سیستم‌های کارائوکه داخل خودرو تأیید شده‌اند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل پایتخت خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از ورود تاکسی‌های برقی به ناوگان حمل و نقل پایتخت خبر داد.

وب‌گاه گسترش

با توجه به پیش‌بینی یک کارشناس صنعت خودرو، اگر در مسیر فعلی ادامه دهیم و قادر به جذب سرمایه خارجی نشویم، شرایط به طور طبیعی سخت‌تر از سال جاری خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محسن هرمزی با تأکید بر انجام بررسی‌های فنی و دو نوبت مرتبه سفر شهردار محترم تهران و مدیران و کارشناسان حوزه حمل و نقل و ترافیک و وزارت صمت به چین و بررسی خودرو‌های برقی که در ناوگان تاکسیرانی شهر‌های چین فعال هستند، گفت: پس از انجام بررسی‌ها نسبت به عقد قرارداد با سرمایه‌گذار چینی خودرو‌های شرکت GAC با برند Aion به‌عنوان خودروی سدان، خودروی SUV...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به روند معاملات روز‌های اخیر، قیمت‌های جهانی و خبر‌های اثرگذار بر روند معاملات؛ معاملات روز سه‌شنبه با سقف مقاومتی 2 میلیون و 200 هزار واحدی شاخص کل بورس و 26 هزار واحدی شاخص کل فرابورس آغاز خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

دیروز ارزش معاملات خرد بازار سهام با 105 درصد افزایش، پس از ریزش دو روز ابتدای هفته، بار دیگر در تراز 6 هزار و 148 میلیارد تومانی متوقف شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز دوشنبه با افزایش تراز شاخص کل و کاهش تراز شاخص هم‌وزن در کنار جهش 105 درصدی ارزش معاملات خرد مواجه بود. بورس تهران در معاملات روز دوشنبه نیز شاهد روند خروجی جریان پول حقیقی از سهام بود؛ در حالی که روز شنبه و یکشنبه نیز با کاهش مالکیت حقیقی در بازار سهام مواجه بودیم.

وب‌گاه گسترش

عوامل تأثیرگذار بر قیمت خودروها می‌توانند به شکل گسترده‌ای متنوع باشند و به تغییرات بازار و شرایط اقتصادی و صنعت خودرو مرتبط می‌شوند. عرضه و تقاضا: عرضه و تقاضا بر بازار خودرو تأثیر فراوانی دارد.

وب‌گاه گسترش

ممنوعیت واردات لوازم خانگی برای برخی افراد، منجر به ایجاد کسب و کار جدیدی شده است. هدف از این ممنوعیت، ایجاد تحریم بر تولیدکنندگان داخلی و جلوگیری از خروج ارز از کشور بوده است. با این حال، این تدابیر برخی افراد را به سوء استفاده و سودجویی واداشته است.