جمعه 28 اردیبهشت 1403

صنعت خودرو

صنعت خودرو

وب‌گاه گسترش

گوشی‌های هوشمند به همان اندازه خودروها، و حتی گاهی بیشتر از آنها، به یک ضرورت در زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد که جامعه تیونینگ (اصلاح و بهبود) گوشی‌ها به همان اندازه‌ای که برای خودروها وجود دارد، توسعه نیافته است. اما برند لوکس Caviar که در دبی مستقر است، قصد دارد با مجموعه‌ای از گوشی‌های هوشمند اصلاح شده، تمامی این وضعیت را تغییر دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیفیت پایین خودروهای داخلی و قطعات آن از مباحثی نیست که دیگر بر کسی پنهان باشد و عمده مردم که مصرف‌کنندگان این محصولات هستند هرروز این عدم کیفیت را مشاهده می‌کنند. اما در ایام تعطیلات نوروز و آغاز مسافرت‌ها این عدم کیفیت اهمیت دوچندان پیدا می‌کند. روزنامه توسعه ایرانی: کیفیت پایین خودروهای داخلی و قطعات آن از مباحثی نیست که دیگر بر کسی پنهان باشد و عمده مردم که مصرف‌کنندگان این محصولات...

وب‌گاه فرارو

بررسی بازدهی قیمتی صنایع در سال 1402 نشان می‌دهد که صنعت «سخت‌افزار و تجهیزات» با بازدهی حدود 95درصد برترین صنعت سال بوده است. در سالی که گذشت، تثبیت قیمت دلار فرصت خوبی را برای صنایع کوچکتر فراهم کرد و مانع از رشد صنایع بزرگ بازار شد.

وب‌گاه فرارو

کیفیت خودرو همواره به عنوان یکی از فاکتور‌های موثر در بروز این نوع از تصادفات مورد توجه قرار می‌گیرد. به نظر می‌رسد تاکید صرف سیاستگذار روی افزایش کمی تولید خودرو بدون توجه کافی به ابعاد کیفی آن، در چنین شرایط بحرانی می‌تواند تاثیر خود را نشان دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی بازدهی قیمتی صنایع در سال 1402 نشان می‌دهد که صنعت «سخت‌افزار و تجهیزات» با بازدهی حدود 95درصد برترین صنعت سال بوده است. در سالی که گذشت، تثبیت قیمت دلار فرصت خوبی را برای صنایع کوچکتر فراهم کرد و مانع از رشد صنایع بزرگ بازار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهرداد خسروی، مدیر دفتر صنایع خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: در سال جاری حدود یک میلیون و صد و سی و دو هزار دستگاه خودروی سواری تولید شده که در مقایسه با یک میلیون و هفتاد و یک هزار دستگاه تولید مدت مشابه پارسال، رشد 6 درصدی را نشان می‌دهد. خسروی بیان‌داشت: در مدت یاد شده 166 هزاردستگاه خودروی وانت در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت...

وب‌گاه گسترش

طی دو سالی که از آزادسازی واردات خودرو می‌گذرد، روند ورود خودرو به کشور، بسیار کُند پیش رفته و هرگز مطابق با برنامه‌ریزی مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت نبوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال افزایش قیمت خودرو در چند روز پایانی سال وجود دارد. احتمال افزایش قیمت خودرو در چند روز پایانی سال وجود دارد. به گزارش عرشه آنلاین؛ بازار خودرو یکی از مهمترین بخش‌های اقتصادی هر کشور است. در این بازار، خودروهای جدید یا دست دوم به فروش می‌رسند. انواع خودروهای مختلفی از جمله اتومبیل، موتورسیکلت، وانت، کامیون، اتوبوس و انواع دیگر در این بازار قابل دسترس هستند.

وب‌گاه عصر ایران

در این مطلب 10 خودرو تاریخی معرفی می‌کنیم که نبودشان چهره شرکت های سازنده و صنعت خودرو را تغییر می‌داد. در ادامه با این ماشین ها آشنا شوید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از این موضوع، 12 بهمن ماه، به یکباره موجی از خبر در برخی‌سایت‌ها و فضای مجازی شکل گرفت که ایران‌خودرو، مجوز تولید خودروی پژو پارس را برای سال 1403 نیز از سازمان ملی استاندارد اخذ کرده است به گزارش عرشه آنلاین، در حالی موضوع توقف یا ادامه تولید پژو پارس به کلافی سردرگم و سرتیتر پاسکاری سه نهاد مرتبط سازمان استاندارد، ایران‌خودرو و وزارت صمت تبدیل شده که در این میان هر کجای کار را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت‌های خودروساز بار دیگر برای جبران زیان انباشته خود سراغ فرمول تجدید ارزیابی می‌روند. این اقدام در سال‌های گذشته نیز تکرار شده و نتیجه‌ای جز فرو رفتن در باتلاق زیان‌دهی نداشته و نتوانسته وضعیت مالی خودروسازان را بهبود ببخشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته سوم اسفند ماه با کاهش تراز شاخص کل و افت تراز شاخص هم‌وزن مواجه شد. در آخرین روز معاملاتی هفته قبل ارزش معاملات خرد در کانال 4 همتی قرار داشت و بار دیگر شاهد ورود جریان پول حقیقی به صندوق‌های درآمدثابت بودیم.

وب‌گاه گسترش

سازمان استاندارد در پاسخ خود به ایران خودرو، خبر بسته شدن پرونده این خودرو محبوب را برای همیشه اعلام کرد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل بانک صادرات ایران در دیدار با مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا، راهکارهای توسعه و ارتقای همکاری دوجانبه در تأمین‌مالی و استفاده از ظرفیت‌های بانک و این گروه خودرویی را بررسی کرد.