جمعه 14 اردیبهشت 1403

صنعت خودرو

صنعت خودرو

خبرگزاری تسنیم

سال 1402 بیش از یک میلیون دستگاه خودرو در کشور تولید شد و به عقیده برخی کارشناسان به جای واردات خودرو با مشکلات و نارسایی های خاص خود بهتر است بر افزایش تولید در داخل تمرکز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار خودرو گفت: واردات خودرو‌های کارکرده امکان دسترسی واردکنندگان به سبد بیشتری را فراهم می‌کند و از طرفی می‌توان تعداد بیشتری وارد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز طی پیامی فرارسیدن نوروز 1403 و تقارن آن با طلیعه روح نواز ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل گروه بهمن طی پیامی فرارسیدن نوروز 1403 را تبریک گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن اسقاط خودرو گفت: سال گذشته 300 هزار اسقاط موتور سیکلت و خودرو داشتیم که امیدواریم تا سال 1405 به عدد 500 هزار دستگاه برسیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هر خودرو همانند یک پازل عظیم از 10 هزار قطعه تشکیل شده و صنعت خودرو ایران بدون قطعات و تکنولوژی شرکت کروز به عنوان بزرگترین قطعه‌ساز ایران و خاورمیانه، تکمیل نمی‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش مروری بر مهمترین مصوبات مجلس یازدهم خواهیم داشت.

وب‌گاه گسترش

تحلیل قیمت پژو 206 تیپ دو نشان می‌دهد که در نیمه دوم سال 1402، ایران خودرو توانسته است رشدی تقریباً 28 درصدی در قیمت بازاری این محصول را به ثبت برساند.

وب‌گاه گسترش

احتمال افزایش قیمت خودرو در سال جدید بسیار بالا است و تحلیلگران بازار نیز در این خصوص هشدارهایی دادند.

وب‌گاه گسترش

در سال 1402، صنعت و بازار خودروی کشور با حوادث و اتفاقات بسیاری روبرو بود. در این سال، ما شاهد شعارها و وعده‌های بسیاری بودیم که تقریبا هیچکدام از آن‌ها به عمل نپیوستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم مشارکت مردم در جهش تولید محقق شود باید آماده شکستن انحصارها، رفع تصدی‌گری، اصلاح رابطه مردم و دولت و حذف نگاه قیم‌مآبانه به مردم در عرصه تصمیم‌گیری‌ها باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در مطلبی در حساب کاربری خود در ایکس با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، نوشت: مشارکت مردم در پیشرفت کشور مستلزم باور به این اصل بنیادی انقلاب اسلامی است که حق مردم در تمامی عرصه‌ها باید به آن‌ها بازگردانده شود؛ تصدی‌گری دولت و انحصار، به درجا زدن و نارضایتی در...

وب‌گاه الف

سال 1402 یکی از سالهای پرحاشیه برای صنعت و بازار خودروی کشور بود؛ در این سال بیش از سالهای دیگر درگیر شعار و وعده‌هایی بودیم که تقریبا هیچ کدام هم عملیاتی نشد!

وب‌گاه گسترش

در این گزارش قصد داریم به بررسی پیش بینی های مهم در رابطه با قیمت خودرو در سال جدید بپردازیم.