یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: در مدت سه ماه سرپرستی زاهدی وفا، او با نمایندگان ارتباط برقرار نکرد تا شائبه لابی با مجلس ایجاد نشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز و با حضور رئیس جمهور به بررسی صلاحیت محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم قم در مجلس گفت: زاهدی وفا اعتقاد به اقتصاد اسلامی دارند. فردی با تجربه هستند. فراکسیون انقلاب 77 رای موافق به ایشان دادند و با اکثریت آرا با وی موافق بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح امروز سه‌شنبه 12 مهرماه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت خود، گفت: به تعبیر حضرت امام (ره)، مجلس عصاره فضائل ملت است و مقام معظم رهبری بر تعامل و همکاری مجلس و دولت تاکید دارند که حتماً همکاری می‌تواند به حل مشکلات کشور بینجامد و اینجانب پس از رای اعتماد با تعامل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، زاهدی‌وفا به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش رأی گیری در صحن علنی مجلس درباره وزیر پیشنهادی تعاون آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

با رأی اکثریت آرا نمایندگان مجلس محمدمهدی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقیقتا مردم جلوه دیگری از بصیرت، زمان شناسی و دشمن شناسی خود را نشان دادند و دشمنان را در این فتنه ناکام گذاشتند. باید شکرگزار باشیم که هدایت‌های امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی همواره مورد توجه مردم است. حضور میلیونی مردم در صحنه حقیقتاً دشمن را ناکام گذاشت.

خبرگزاری مهر

تفاهم نامه تولید مشترک خودرو در ونزوئلا با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و وزیر حمل و نقل کشور ونزوئلا به امضا رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مخالفت با گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه «نمی‌شود که من وزیر کابینه‌ای انتخاب کنم که 2 فرزند او در کانادا به دنیا آمده‌اند»، اظهار کرد: آقای زاهدی وفا انسانی بسیار خوب و نیکو با سرمایه‌ای هزار میلیاردی هستند؛ اصلا کاری ندارم که این اموال از کجا آمده است اما انقلابی که امام راحل گفت، انقلاب مستضعفان و محرومان...

وب‌گاه الف

رای‌گیری در صحن مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تامین نیاز بازار، تامین منابع مالی و حسن مدیریت را از علل رشد تولید در ایران خودرو دیزل دانست و عنوان کرد: جذب 2400 کارگر در ایران خودرو دیزل بیانگر توسعه و اثبات ادعای رشد 10 برابری تولید در این شرکت است.

خبرگزاری مهر

با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، زاهدی‌وفا به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب شد.