یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قائل به اقتصاد سرمایه‌داری و امپریالیستی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با دفاع از کارنامه وزیر پیشنهادی کار گفت: آیا درس خواندن در کشورهای بیگانه و دانشگاه‌های معتبر دنیا جرم است که به خاطر آن به آقای زاهدی وفا انتقاد می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو از امروز 12 مهرماه از طریق قرعه کشی آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

بانوان استان یزد که جز مذهبی و سنتی ترین استان های کشور محسوب می شوند توانسته اند در دوران انقلاب اسلامی به عرصه های کلان مدیریتی استان برسند که خط بطلانی بر تمام ادعاهای پوچ و توخالی غرب است که مدعی عدم رشد و شکوفایی بانوان در جامعه مذهبی هستند.

وب‌گاه عصر ایران

نماینده بهار و کبودراهنگ گفت: من اموال (وزیر پیشنهادی) را بررسی کردم و دیدم که 100 هزار میلیارد تومان ارزش آن‌ها است، اما ایشان به من گفت که این رقم را بالا گرفته‌ای هزار میلیارد تومان است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، گفت: ثروت آقای زاهدی وفا به عنوان ارث به وی رسیده است و بر اساس سندی که موجود است ایشان امین این اموال پدر هستند و باید امانت داری کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بانک مرکزی در پاسخ به مطلب روزنامه جهان صنعت تحت عنوان «پوپولیسم رئیسی و تله اقتصاد گلدکوئستی» توضیحاتی به شرح زیر ارائه کرده است: در خصوص رقابت بانک‌ها با یکدیگر برای پرداخت سود بیشتر لازم به توضیح است، بر اساس بخشنامه شماره 126642/99 مورخ 28/4/1399، نرخ سود علی‌الحساب سپرده‌های سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی 10 درصد، کوتاه‌مدت ویژه سه ماهه 12 درصد،...

خبرگزاری دانا

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: گزینه پیشنهادی وزارت کار با مجلس تعامل نداشته و برنامه‌ها، عملکرد و اموال وی ابهامات و مشکلاتی دارد که به صلاح کشور نیست که چنین فردی وزیر کار شود.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: باید به شخصیت فردی وزیر پیشنهادی کار توجه کنیم. تواضع، عدالت خواهی و پاک دستی ویژگی‌هایی بودند که رئیس جمهور درباره زاهدی وفا آنها را به کار برد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برکنار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم نیشابور در مجلس با انتقاد از معرفی وزیری که دارای فرزندانی با تابعیت کانادا است، گفت: چطور می‌شود فرزندان وزیر پیشنهادی در کشوری باشند که کشوری متجاوز و متخاصم شناخته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی دولت گفت: اموال وی بالای 3 هزار میلیارد تومان است / وزیر کارگران و بازنشستگان و معلولان و بهزیستی نمی تواند سرمایه دار باشد

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور باید از خداوند متعال شاکر باشیم چرا که مردم بسیار با بصیرتی و دشمن‌شناسی داریم.