یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه الف

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: گزینه پیشنهادی وزارت کار با مجلس تعامل نداشته و اموال نجومی بسیار زیاد دارد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: فردی باید وزیر کار شود که درد محرومیت داشته باشد تا بتواند برای محرومان تصمیم بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: توسلی، نماینده بهار و کبودرآهنگ گفت: اسناد نشان می‌دهد که وی همه این اموال را به نام برادر خود کرده است که برادر وی بیمار است و اسناد پزشکی آن هم موجود است... زاهدی وفا حداقل 3 هزار میلیارد تومان پول و اموال دیگر دارد و جالب است که هیچ یک از این اموال را در سامانه ثبت حقوق و دستمزد نیاورده است.

وب‌گاه الف

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مخالفت با گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه «نمی‌شود که من وزیر کابینه‌ای انتخاب کنم که 2 فرزند او در کانادا به دنیا آمده‌اند»، اظهار کرد: آقای زاهدی وفا انسانی بسیار خوب و نیکو با سرمایه‌ای هزار میلیاردی هستند؛ اصلا کاری ندارم که این اموال از کجا آمده است اما انقلابی که امام راحل گفت، انقلاب مستضعفان و محرومان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس استعلامات انجام شده از وزارت امور خارجه و مراجع امنیتی کشور هیچ سابقه‌ای مبنی بر اقامت دائم یا اخذ تابعیت کانادا توسط آقای زاهدی وفا، همسر و فرزندانش به دست نیامده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اگر هر کسی به هر دلیلی به او ارث و میراث رسیده و اموال پدر خود را مدیریت می کند نباید راجبش اینگونه قضاوت کنیم و بگوییم دستگاه ها اطلاعاتی و قضایی در خواب بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: بنده با شخصیت حقیقی زاهدی وفا کاری ندارم چرا که وی فرد خوبی است اما برنامه‌ها، عملکرد و اموال وی ابهامات و مشکلاتی دارد که به صلاح کشور نیست که چنین فردی وزیر کار شود.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قائل به اقتصاد سرمایه داری و امپریالیستی است.

وب‌گاه گسترش

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: هواپیماهای توپولف مجوز پرواز توسط شرکت‌های هواپیمایی داخلی را ندارد.

وب‌گاه گسترش

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد را به علت اظهارات نسنجیده نسبت به مجلس، برکنار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: گزینه پیشنهادی وزارت کار با مجلس تعامل نداشته و اموال نجومی بسیار زیاد دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اردشیر مطهری نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرمسار، آرادان و ایوان‌کی با اشاره به اهمیت راهبردی حوزه صنایع نرم و خلاق و همچنین اقتصاد دانش‌بنیان گفت: نامگذاری سال جاری توسط رهبر انقلاب اسلامی به عنوان سال «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» و همچنین اسناد بالادستی نظام با محوریت اقتصاد دانش‌بنیان، همه حکایت از...

خبرگزاری دانا

قیمت خودرو امروز سه شنبه 12 مهر 1401 اعلام شد که بر این اساس قیمت تیبا و پراید و تعدادی از خودروهای داخلی اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم ورزقان در مجلس گفت: زاهدی وفا هوشمندسازی، داده محور کردن، شفافیت، ایجاد ارتباط بین شرکت ها و سازمان های این زیرمجموعه را در دستورکار خود دارد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پژمانفر اعلام کرد که ادعاهای مطرح شده در مورد اموال «زاهدی وفا» در کمیسیون اصل 90 بررسی شده و هیچ کدام از آنها صحت ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شبهاتی در مورد زاهدی وفا مطرح شد که بنده چیزی در این مورد نمی گویم اما حتی اگر در حد شبهه هم باشد، این حرف‌ها زیبنده وزیر دولت مردمی نیست.