یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر پیشنهادی کار در مجلس گفت: آنچه در اموال بنده هست خیلی متفاوت با صحبت های نمایندگان متفاوت است.

وب‌گاه گسترش

فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات ایران خودرو از امروز 12 مهرماه از طریق قرعه کشی آغاز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تنها شش ماه از راه‌اندازی سامانه یکپارچه فروش خودرو نگذشته بود که روز گذشته به یکباره این سامانه حذف شد. پس‌لرزه‌های حذف قرعه‌کشی خودرو چگونه خود را در بازار نشان می‌دهند؟

وب‌گاه الف

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنده قریب به 20 سال با آقای زاهدی وفا و خانواده ایشان از نزدیک در ارتباط بوده و پاکدستی، عدالتخواهی و خاکی بودن و توانمند بودن ایشان را باور دارم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در حوزه اشتغال مشکلات بسیاری داریم، گفت: در این وزارتخانه با همکاری مجلس شورای اسلامی و با اصلاح رویکردها، قوانین و ظرفیت افزایی برای جوانان اشتغال ایجاد کنیم.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم ورزقان در مجلس گفت: زاهدی وفا با توجه به تحصیلات خود از نظر علمی و با توجه به مسئولیت‌هایی که داشته از نظر اجرایی صلاحیت کافی را برای تصدی وزارت کار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیأت رئیسه مجلس ضمن موافقت با برنامه وزیر پیشنهادی کار گفت: زاهدی وفا را فردی اخلاق‌مدار می‌دانم وی به اقتصاد و تمدن اسلامی اعتقاد دارد و خواهان عدالت است.

خبرگزاری دانا

خسرو کیانی گفت: تحویل منظریه به شهرداری شهرکرد، در سفر ریاست جمهور مطرح شد و براساس تفاهم‌نامه‌ای که بین شهرداری شهرکرد، اداره کل راه و شهرسازی و استانداری منعقد شد، منظریه در اختیار شهرداری شهرکرد قرار گرفت و عملیات روبنایی، پاکسازی، معماری و... آن در اختیار شهرداری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، باهدف کنترل و کاهش سرقت سیم برق و تجهیزات برق‌رسانی، طرح جامعه شناسایی و مقابله با سارقان از دوم شهریور به مدت دو روز در سطح 12 استان برگزار شد. همچنین در این طرح که در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، بوشهر، خراسان رضوی، کرمانشاه، گیلان، مازندران، ایلام، کردستان و همدان با مشارکت معاونت...

خبرگزاری تسنیم

نظرات نمایندگان مخالف با برنامه‌ها و سوابق کاری زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی کار در جلسه علنی امروز قرائت شد که در این گزارش می‌خوانید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چنارانی گفت: گفت: بنده سه فرزند دارم که در خراسان رضوی به دنیا آمده اند اما دو فرزند زاهدی وفا در کانادا به دنیا آمده اند. دلیلی ندارد که فرزندان مسئولان در خارج از کشور بوده و تابعیت داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیسی درباره وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: هر چند تمامی وزارتخانه‌ها مهم هستند اما این وزارتخانه از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که می‌تواند در تحقق شعار دولت یعنی عدالت اجتماعی نقش آفرینی بیشتری انجام دهد، همچنین این وزارتخانه با اقشار مختلف جامعه، بازنشستگان عزیز، کارگران مختلف و... در ارتباط است و می‌تواند زمینه بهره‌مندی آنها از عدالت را فراهم کند که این...

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد را به علت اظهارات نسنجیده نسبت به مجلس، برکنار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی می‌گویم آیت الله رئیسی ایشان بچه یتیمی بودند که درس خواندند و طلبه شدند. گفتند ایشان 24 قطعه زمین و خانه دارند و 3 الی 4 هزار میلیارد، ایشان گفتند هزار میلیارد است و من در خانه‌ها سرایدار هستم، آقای زاهدی وفا یکی از این خانه‌ها را برای سرایداری به ما بدهید!