شنبه 29 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 19 مهر) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب 1401 با اشاره به اینکه در رابطه با این بحث باید سه مولفه با یکدیگر مورد توجه قرار گیرد، گفت: چرخه تولید نباید متوقف شود لذا امروزه عدم اسقاط معضل در خط تولید ایجاد کرده است. رئیس مجلس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب 1401 را تصویب کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با کلیات لایحه الحاق یک تبصره به قانون ساماندهی صنعت خودرو موافقت کردند.

خبرگزاری دانا

قیمت خودرو امروز سه شنبه 19 مهر 1401 اعلام شد که بر این اساس قیمت تیبا و پراید و تعدادی از خودروهای داخلی اعلام شد.

خبرگزاری مهر

دستیار و مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی جزئیات دومین همایش ملی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه را تشریح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده 100 قانون ساماندهی صنعت خودرو اظهار کرد: این لایحه چند هفته قبل به مجلس ارائه شد و پس از تصویب دو فوریت آن در صحن مجلس با رای بالا جهت بررسی جزییات به کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی رفت و چندین جلسه در آنجا تشکیل...

خبرگزاری تسنیم

دو شرکت دانش‌بنیان ایرانی توانستند با صادرات محصولات خود به هندوستان به ارزش 40 هزار دلار با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، گامی بزرگ برای ورود به بازار شرق آسیا بردارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار دیروز 18 مهرماه همچنان در کانال 32 هزار تومان و در محدوده قیمتی 32 هزار و 200 تا 500 در نوسان است. این در حالی است که فعالان بازار معتقدند نوسانات فعلی بازار دلار چندان قابل اعتنا نیست و معنی خاصی نمی‌توان از آن استخراج کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر صمت گفت: تاکنون الزام عدم تردد خودروهای فرسوده نتیجه‌بخش نبوده است و باید تسهیلاتی به مالکان خودروهای فرسوده داده شود تا انگیزه لازم برای اسقاط ایجاد شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب 1401 را تصویب کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس پلیس راهور انتظامی کشور درباره شماره‌گذاری خودروهای پژو 405، تیبا و سمند که تولید آنها متوقف شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2354 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 1.5 درصد کاهش را نشان می دهد.

خبرگزاری دانا

مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده 100 قانون ساماندهی صنعت خودرو موافقت کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در نشست هم اندیشی با مدیران گرو ه های آموزشی دانشکده پزشکی بر توسعه بین المللی سازی و ارتقاء جایگاه علمی دانشگاه تاکید کرد.