شنبه 29 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

عضو کمسیون اصل نود مجلس، گفت: اینکه مسئول اسقاط خودرو به وزارت صمت واگذار شده به دلیل اینکه این وزارتخانه سهامدار کارخانه های خودروسازی نیز هست تعارض منافع ایجاد کرده و اخلال در روند تولید صورت می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور برق و انرژی وزیر نیرو گفت: وجود بیش از 88 هزار مگاوات ظرفیت تولید برق در کشورمان مزیت عالی برای سازمان شانگهای محسوب می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راهور انتظامی کشور درباره شماره‌گذاری خودروهای پژو 405، تیبا و سمند که تولید آنها متوقف شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب 1401 را تصویب کردند.

وب‌گاه منیبان

رییس بیست و یکمین کنگره بین المللی انجمن علمی پریودونتولوژی ایران گفت: ایران در دنیا و بویژه منطقه جزو کشورهای برتر علمی در حوزه دندانپزشکی است و شرکت های دانش بنیان ایرانی در زمینه ساخت ابزار، وسایل، مواد و ملزومات دندانپزشکی جهت درمان های بافت نرم و بافت سخت دندان نیز مشغول تلاش هستند.

خبرگزاری مهر

لایحه مربوط به اسقاط خودرو جهت رفع ابهامات به کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ارجاع شد.

خبرگزاری دانا

روح الله عباسپور گفت: طی صحبتی که با معاون وزیر صمت و رئیس کمیسیون صنایع داشتم، اعلام شد که تا یک الی دو هفته دیگر واردات خودرو صورت خواهد گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فناوری دستیابی به مرغ لاین به قدری راهبردی هست که حتی در مقالات علمی مربوط به اصلاح ژنتیکی هم اطلاعات ریز و جزیی از تولید آن‌ها عرضه نمی‌شود. درواقع به یک جمعیت خالص از حیوانات خاص (اعم از دام و طیور) که متعلق به یک نژاد مشخص با ویژگی‌های ژنتیکی کاملاً مشخص بوده و صرفا با حیوانات خالص و هم‌نژاد خود آمیزش می‌کنند و همچنین قادر به تولید حیواناتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نرخ مشارکت اقتصادی در تابستان سال 1401 اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف گفت: امروز برای هر لیتر گازوئیل مقدار زیادی یارانه تخصیص می‌یابد؛ این در شرایطی است که یک کامیون با 30 الی 40 سال عمر، مصرف سوخت بالایی دارد.

خبرگزاری مهر

مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو برای این هفته وقوع بارش در برخی حوضه‌های آبریز کشور را پیش‌بینی و اعلام کرد: حوضه آبریز دریای خزر بالاترین میزان بارش در بین حوضه‌های اصلی را خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف گفت: مردم قدرت خرید موتورسیکلت 40 میلیونی در مقابل اسقاط وسیله خود را ندارند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل ایران خودرو گفت: در خودروهای روز دنیا بسیاری از استانداردهایی که ما در کشور داریم وجود ندارد!