شنبه 29 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، «واکسن نورا»، تنها واکسن نوترکیب کاملاً ایرانی تولید شده در شرکت دانش بنیان «پلاسما درمان سروسپید»، نتایج مرحله پیش‌بالینی خود را در ژورنال Molecular Immunology و همچنین مقاله فاز یک مطالعه بالینی این واکسن در نشریه Medical virology به چاپ رساند. این مجله متعلق به کشور آمریکا و انتشارات Wiley-Blackwell بوده و طبق گزارش مؤسسه‌ی Clarivate در سال...

خبرگزاری مهر

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: چند ماه پیش بحث استیضاح کنندگان وزیر صمت مسکوت ماند و الان مشروعیت وی بر این وزارتخانه زیر سوال است.

خبرگزاری دانا

قاسمی در مورد آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن و تأمین زمین در استان‌ها اظهار کرد: با توجه به الحاقات و تغییر کاربری زمین‌های متعلق به راه و شهرسازی زمین طرح نهضت ملی مسکن تأمین‌شده است.

خبرگزاری تسنیم

بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب 1401 در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو با حضور صنعت، معدن، تجارت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیرکار بر ضرورت راه اندازی آموزشگاه های جوارگارگاهی برای کاهش نرخ بیکاری در کشور تأکید کرد.

خبرگزاری مهر

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست «محمد باقر قالیباف» آغاز شد و ادامه بررسی طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستور کار قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه‌شنبه 19 مهرماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس آغاز شد. دستور کار صحن علنی امروز به شرح زیر است: - ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب 1401 - ادامه رسیدگی به گزارش شوردوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری...

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل بازرسی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 360 هزار بازرسی برای نظارت بر مقررات ایمنی کارگاه ها در دولت سیزدهم انجام شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح پیش فروش ایران خودرو بر خلاف فروش فوق العاده خلوت بود. در مجموع حدود 187 هزار و 500 نفر برای 11 هزار و 200 دستگاه خودروی عرضه شده نام نویسی کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست علنی امروز (19 مهر) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاید بتوان گفت صنعت خودروسازی از نادرترین صنایعی باشد که تمام افراد جامعه از مقامات گرفته تا مردم عادی و استفاده‌کنندگان این محصولات که از وضعیت این صنعت و کیفیت آن ناراضی هستند. مردم عادی از کیفیت غیرقابل قبول و ایمنی پایین خودرو‌ها شاکی هستند و معتقدند وسیله‌ای که هر روزه از آن استفاده می‌کنند باید درحدی باشد که حداقل ضامن امنیت جانی آنان باشد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طرح پیش فروش ایران خودرو بر خلاف فروش فوق العاده خلوت بود. در مجموع حدود 187 هزار و 500 نفر برای 11 هزار و 200 دستگاه خودروی عرضه شده نام نویسی کردند.

خبرگزاری دانا

ایران با هدف بازارسازی نفت خود، توجه به پالایشگاه‌های فرارسرزمینی را در دستور کار خود قرار داده و از ازبکستان و روسیه گرفته تا ونزوئلا و پاراگوئه، تقاضای کشور واردکننده را می‌خرد و بخشی از بازار نفت آن کشور را از آن خود می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش دفتر فناوری وزارت نیرو نشان می‌دهد که این وزارت خانه قبل از موعد مقرر یک سوم خدمات مربوطه را در پنجره خدمات دولت هوشمند ارائه داده است.