یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان"هیچکدام از کریدورهای اصلی کشور به خط‌آهن متصل نیست" از توافق با چینی‌ها برای عبور قطار ترانزیتی این کشور از ایران خبر داد.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با بیان اینکه کشور مسیر پیشرفت را طی می کند گفت: حضور مردم در صحنه دشمن را ناکام گذاشت.

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس استعلامات انجام شده از وزارت امور خارجه و مراجع امنیتی کشور هیچ سابقه‌ای مبنی بر اقامت دایم یا اخذ تابعیت کانادا توسط آقای زاهدی وفا، همسر و فرزندانش به دست نیامده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست مجمع عمومی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی صبح امروز با دستور کار جمع‌بندی درباره وزارت محمدهادی زاهدی‌وفا بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد. در این نشست اکثریت اعضاء موافقت خود را با وزیر پیشنهادی کار بر این وزارتخانه اعلام کردند. در رأی‌گیری انجام شده 77 نفر از اعضای فراکسیون با وزارت وزیر پیشنهادی کار موافق و 54...

وب‌گاه تابناک

رئیس‌جمهور برای دفاع از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد صحن علنی مجلس شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز سه‌شنبه 12 مهرماه برای دفاع از محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد. رئیس‌جمهور در ابتدای سخنانش گفت: قبل از ورود به بحث وزیر محترم پیشنهادی کار، با توجه به حوادث اخیر لازم می‌دانم نکاتی را محضر مقدس مردم و نمایندگان محترم مجلس عرض کنم. ابتدا...

وب‌گاه مشرق نیوز

فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی نظر موافق خود را درباره وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس‌جمهور با بیان اینکه کشور مسیر پیشرفت را طی می کند گفت: حضور مردم در صحنه دشمن را ناکام گذاشت.

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به بررسی صلاحیت محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌پردازند.

وب‌گاه گسترش

جلسه علنی مجلس برای بررسی صلاحیت زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی آغاز شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور در جلسه دفاع از وزیر پیشنهادی کار گفت: حضور میلیونی مردم در خیابان‌ها، اعلام موضع و حضورشان در صحنه حقیقتا دشمن را ناکام گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نخستین جلسه شورای عالی سینما صبح روز دوشنبه به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد. در این جلسه که با حضور وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، روسای سازمان صدا و سیما و تبلیغات اسلامی و همچنین سایر اعضای حقوقی و حقیقی این شورا از اهالی سینما برگزار شد، محمد مخبر، هنر و به ویژه سینما را به عنوان مهمترین...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات روز گذشته رهبری هوشمندانه بود و ایشان یک بار دیگر مرزبندی بین مردم و آشوبگران را مشخص فرمودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعضای فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی نظر موافق خود را درباره وزیر پیشنهادی کار اعلام کردند.

وب‌گاه الف

اعضای فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی نظر موافق خود را درباره وزیر پیشنهادی کار اعلام کردند.