یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فراکسیون جبهه نیروهای انقلاب از برگزاری سومین جلسه این فراکسیون برای بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی کار خبر داد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون صلاحیت وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی را تأیید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا شیخی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی کار بیان کرد: با توجه به بررسی برنامه‌ها و سوابق محمد هادی زاهدی وفا شایستگی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس احراز شد. ادامه دارد...

وب‌گاه عصر ایران

فضای کار، امید و تلاش دشمن را ناامید می‌کند و هرکس با قلمش مردم را امیدوار کند، بداند در جهت جمهوری اسلامی است و هرکس با قلمش دشمن را ناامید کند، در جهت تلاش برای دشمن است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه سیاست‌های تشویقی موجب ترغیب کشاورزان برای کشت گندم خواهد شد، گفت: اصلاح طرح الگوی کشت، اولین اولویت کمیسیون کشاورزی است و بر به‌روز کردن قیمت گندم برای دستیابی به امنیت غذایی تأکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور گفت: دشمن رسما گفته فشار حداکثری مفتضحانه شکست خورده و تحریم‌ها بر ملت ایران کارساز نبوده است و اینها جای شکرگذاری دارد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گزارش این کمیسیون را در مورد صلاحیت «زاهدی وفا» قرائت کرد و از موافقت این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کار خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تأیید صلاحیت زاهدی وفا برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی این کمیسیون خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جلسه علنی مجلس برای بررسی رای اعتماد به زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار، رفاه اجتماعی با حضور رییس جمهور و تعدادی از وزرای کابینه سیزدهم آغاز شد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تأیید صلاحیت زاهدی وفا برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی این کمیسیون خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: رهبری معظم انقلاب اسلامی روز گذشته در سخنرانی‌شان تحلیل جامعی نسبت به حوادث اخیر ارائه فرموده و دلیل فتنه‌ها علیه کشور و انقلاب را مطرح کردند که برای همگان قابل درک بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی طی دو روز آینده جوی آرام در کشور حاکم است.