یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد اقتصاد دانشگاه گفت: زاهدی وفا گزینه پیشنهادی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سابقه خوبی دارد و با اجرای برنامه‌های او در این وزارتخانه تحول رخ خواهد داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در حالی که اعلام می شود بازار مسکن به آرامش و ثبات نسبی رسیده اما آخرین آمارهای بانک مرکزی حاکی از رشد قیمت‌ها در این بازار است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «محمدهادی زاهدی وفا» گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دارای سوابق علمی و اجرایی طولانی در حوزه اقتصادی کشور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کرمان موتور قیمت خودرو شاسی بلند KMC K7 را ویژه مهر 1401 به میزان چشمگیری افزایش داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اخیرا وزارت صمت اعلام کرده که سامانه یکپارچه فروش خودرو به دلیل اینکه فقط تعدادی از محصولات یک خودروساز مشمول قرعه کشی هستند از موضوعیت خارج شده و این سامانه دیگر مثب قبل فعالیت نخواهد کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزیر راه و شهرسازی از آزاد شدن بازرس ویژه این وزارتخانه که پیش از این با اتهام اخذ رشوه بازداشت شده بود، خبر داد. وی درباره نحوه آزادسازی و اینکه با وثیقه آزاد شده یا خیر، پاسخی نداد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: «محمدهادی زاهدی وفا» وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه‌های خوبی را برای ارتقای معیشت و ایجاد اشتغال در استان‌های مختلف دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با حراج خودروهای دپویی در گمرکات کشور، برخی از مشتریان و واردکنندگان نسبت به تضییع حقوق خود در حراج خودروهای خارجی اعتراض کردند. طی چهار سال گذشته برخی از متقاضیان اقدام به خرید خودرو از نمایندگی‌های رسمی کردند. این در شرایطی است که در این سال‌ها با وجود ورود این خودروها به گمرکات موفق به دریافت آن نشدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حضرت آیت‌الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا صبح دیروز (دوشنبه) در مراسم مشترک دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح در سخنان مهمی با اشاره به حوادث اخیر تاکید کردند: با صراحت می گویم این حوادث طراحی آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنباله روهای آنهاست. مشکل اصلی آنها با ایران قوی و مستقل و پیشرفت کشور است. ملت ایران در این حوادث کاملا قوی ظاهر شد و در آینده نیز هر جا که لازم...

وب‌گاه الف

وزیر نفت گفت: همکاران ما در شرکت ملی نفت از طریق پیمانکاران در حال رفع نقص خط لوله گوره به جاسک هستند به همین دلیل این طرح تا آخر سال تکمیل شده و به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

وب‌گاه 55 آنلاین

رستم قاسمی اعلام کرد بازرس ویژه وزارت راه آزاد شد

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تشریح جزئیات پایان فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه، گفت: خودروهای عرضه شده توسط ایران خودرو نیز در نیمه دوم سال به تدریج از شمول قرعه‌کشی خارج خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر راه و شهرسازی گفت: هواپیمای توپولف مجوز پرواز در ایران را ندارد و شرکت های هواپیمایی نمی‌توانند از آن در ناوگان خود استفاده کنند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان"قانون خدمات کشوری ظرفیت دریایی ایران را منجمد کرده است" گفت: توان تامین کشتی رو - رو را نداریم.

خبرگزاری تسنیم

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با بیان"هیچکدام از کریدورهای اصلی کشور به خط‌آهن متصل نیست" از توافق با چینی‌ها برای عبور قطار ترانزیتی این کشور از ایران خبر داد.