شنبه 29 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

در حالی خوزستان و برخی از شهرهای جنوبی کشور سال‌هاست به خاطر ریزگردها و شدت رطوبت با مشکل قطعی‌های مکرر برق دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند که فناوران حوزه فناوری نانوی کشورمان برای این معضل راهکار ارائه داده‌اند!

وب‌گاه الف

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه تاکنون حدود 33 هزار ساختمان ناایمن در حوزه ایمنی حریق در تهران شناسایی شده است، گفت: همچنین نزدیک به 200 گود رها شده در تهران داریم که از این تعداد 33 گود پرخطر هستند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

طبق برنامه‌ریزی وزارت صمت، بعد از تحقق دو هدف رشد تولید و واردات خودرو، اصلاح قیمت در دستور کار قرار خواهد گرفت. اقداماتی نیز در این زمینه صورت گرفته؛ به‌طوری‌که از خودروسازان خواسته شده است، آنالیز قیمت محصولات تولیدی را برای این وزارت‌خانه ارسال کنند. آبان‌ماه سال گذشته آخرین اصلاحات قیمتی خودرو صورت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی ایرادهای سه‌گانه مصوبه دولت در خصوص واردات خودرو را به رئیس‌جمهور ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، رئیس مجلس شورای اسلامی ایراد‌های سه‌گانه مصوبه دولت درخصوص واردات خودرو را به رئیس‌جمهور ابلاغ کرد. متن نامه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس‌جمهور به‌شرح زیر است: بازگشت به رونوشت تصویب‌نامه هیئت محترم وزیران به‌شماره 95240/ ت 59860 ه مورخ 1401/6/3 موضوع: «تعیین سازوکار واردات خودرو» متعاقب بررسی‌ها و اعلام نظر مقدماتی «هیئت بررسی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی ایرادات سه‌گانه مصوبه دولت درخصوص واردات خودرو را به رئیس‌جمهور ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، «مصطفی رجبی مشهدی» افزود: تمام تلاش‌ها و هماهنگی‌های لازم را با وزارت نفت انجام می‌دهیم تا سوخت لازم برای مخازن نیروگاهی را تامین کنیم. وی ادامه داد: تامین سوخت موردنیاز نیروگاه با جدیت دنبال می‌شود تا در زمستان مشکلی ایجاد نشود. پیشتر هم مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی ایران در این باره گفته بود: برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم برای...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی خودروسازان تا پایان نیمه اول سال 1401 تولید حدود 477 هزار دستگاهی را به سرانجام رساندند که براساس تکلیف وزارت صمت آنها باید در دربازه زمانی یاد شده 700 هزار دستگاه خودرو تولید می کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت از تهیه و تدوین بسته‌ای در راستای ارتقای سطح معیشت و درآمد مرزنشینان به‌منظور کاهش معضل قاچاق در این مناطق خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تا کنون حدود 33 هزار ساختمان ناایمن در حوزه ایمنی حریق در تهران شناسایی شده است که از این تعداد 129 ساختمان بسیار خطرناک است و معاون دادستان تهران مورد به مورد مالکان این ساختمان‌ها را احضار و پرونده‌های آن‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: چهار واحد صنعتی راکد استان طی 10 روز اخیر با اعطای تسهیلات هشت میلیارد تومانی و تقسیط معوقات بیمه‌ای، مالیاتی و بانکی به چرخه تولید باز گردانده شده‌اند.

خبرگزاری دانا

رئیس مجلس شورای اسلامی ایرادات سه‌گانه مصوبه دولت درخصوص واردات خودرو را به رئیس‌جمهور ابلاغ کرد.