شنبه 29 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون امور بین‌الملل و بازرگانی وزیر نفت گفت: طرف روس در حال تدوین طرح جامع توسعه برای 6 میدان نفتی و 2 میدان بزرگ گازی کشور است و امیدواریم تا پایان سال شاهد امضای قرارداد باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف درباره واردات خودرو در نامه ای به رئیس جمهور نوشت: دولت حدود و مقررات استفاده از ارز را تعیین می‌کند» بنابراین بند 8 مصوبه ناظر به تفویض این امر به وزارت صنعت، معدن و تجارت از حیث تغییر مرجع تعیین، مغایر قانون است.»

وب‌گاه مشرق نیوز

متروپل در خرداد امسال فروریخت. در این حادثه تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند. سرپرست سازمان نظام مهندسی از تهیه گزارش حدودا 200 صفحه‌ای تحت عنوان متروپل واکاوی یک فاجعه خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

برخی پاساژهای معروف و ساختمان‌های شهر هم ناایمن هستند که بی‌مسئولیتی مالکان را نشان می‌دهد و دستگاه قضایی و با ورود جدی که دارد با ادبیاتی متفاوت از گذشته با آنها سخن می‌گوید.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان اموال تملیکی گفت: به دلیل احتمال تبانی در روند برگزاری مزایده، با توجه به تدابیر قاضی صادرکننده، تصمیم بر حضور تمام وقت نماینده حفاظت اطلاعات قوه قضائیه و نمایندگان بازرسی کل کشور و... گرفته شد تا احتمال بروز هرگونه تبانی منتفی شود و امکان تبانی وجود نداشته باشد، بنابراین شبهات در خصوص احتمال تبانی کاملا منتفی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه تاکنون حدود 33 هزار ساختمان ناایمن شناسایی شده است، گفت: همچنین نزدیک به 200 گود رها شده در تهران داریم که از این تعداد 33 گود پرخطر هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس ایرادات سه گانه مصوبه دولت درخصوص واردات خودرو را به رئیس جمهور ابلاغ کرد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای کامل طرح "بسته اشتغال" شمال استان، زمینه اشتغال پایدار مناسب در سیستان فراهم می‌شود.

خبرگزاری دانا

ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: پایانه‌های مرزی در زمینه اقتصاد مقاومتی پتانسیل بالایی دارند و راهکار مقابله با تحریم ها هستند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اشتغال وزارت کار گفت: از ابتدای مهرماه سال جاری تمامی واحدهای اجرایی در استان‌ها موظف شده اند درخواست‌های مرتبط با استفاده از خدمات اشتغال اتباع خارجی را در سامانه جامع اشتغال اتباع خارجی ثبت کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخلاف سال های گذشته که فرا رسیدن پاییز شرایط بهتری را برای سازندگان و خریداران مسکن ایجاد می‌کرد، امسال شاهد رکود تورمی در بازار هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

براساس گزارش وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و گازپروم روسیه در ماه ژوئیه یادداشت تفاهم 40 میلیارد دلاری امضا کردند که به توسعه میدان‌های گازی کیش و پارس شمالی، 6 میدان نفتی، همچنین حفظ فشار در میدان پارس جنوبی کمک می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: حدود سه ماه است که اعمال محدودیت دریافت بنزین تا سقف 30 لیتر در استان گیلان بدون اخذ نظر از کمیسیون انرژی مجلس با هدف مدیریت و بهینه سازی مصرف در حال اجرا است و ما پیگیر دریافت اطلاعات از نتیجه اجرای این طرح هستیم.