شنبه 12 خرداد 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضا‌های سبز شهرداری تهران در مراسم افتتاح بوستان فرامنطقه‌ای ایرانیان در منطقه 19 در جریان پروژه "شنبه‌های امید و افتخار" با تاکید بر اینکه 100 درصد از آب غیر شرب برای آبیاری فضای سبز تهران استفاده می‌کنیم، ادامه داد: آب مورد استفاده 100 درصد پساب تصفیه شده است و سعی داریم از منابع آب‌های زیر زمینی استفاده...

وب‌گاه گسترش

یوسف نوری خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 10 آیین‌نامه برای حمایت از دانش‌آموزان و حوزه دانش‌بنیان تدوین شده که پیگیر آن‌ها هستیم تا کمک و تسهیلاتی برای آن‌ها داشته باشد.

وب‌گاه تابناک

براساس نتایج ارزش‌یابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در مردادماه و در نتیجه اقدامات بهبود صورت گرفته، محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو نسبت به تیرماه امسال به میزان سه درصد بهبود را تجربه کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: پس از بررسی و آنالیز پروژه‌های هرمزگان، هشت طرح اولویت دار و بالای 60 درصد صنعتی، معدنی و تجاری هرمزگان رصد و ساماندهی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت نفت اعلام کرد: همزمان با اربعین حسینی، مازاد بر سهمیه ماه جاری، 3500 اتوبوس بین‌شهری 5000 تا 7000 لیتر سهمیه اضافه دریافت می‌کنند که این مقدار شب گذشته در کارت سوخت آنها شارژ شده است.

وب‌گاه عصر ایران

از 16 میلیون و 700 هزار قبضی که شامل دریافت پاداش صرفه‌جویی شدند، حدود 5 میلیون قبض، رایگان یا بستانکار شد که نشان می‌دهد پاداش صرفه‌جویی این مشترکان بیش از هزینه قبض آ‌ن‌ها بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازارسازی تضمینی برای فروش نفت خام، راهکاری که از سال‌ها قبل در دسترس بود ولی کسی به دنبال آن نرفت. دولت سیزدهم این راهکار را پیش برد و در نهایت موفق به خنثی‌سازی تحریم‌های فروش نفت و افزایش چشمگیر صادرات نفت به کشور ونزوئلا به عنوان اولین مقصد پالایشگاه‌داری فراسرزمینی شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران از بهره‌برداری 1500 هکتار از فضای سبز در 11 نقطه از شهر تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران گفت: قراردادی با وزارت نیرو داریم که 100 درصد آب فضای سبز با آب غیرشرب آبیاری شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با الحاق شناور شهید سلیمانی به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه امکان حضور قدرتمند این نیرو در آب‌های دور دست و اقیانوس‌ها فراهم شده است.

وب‌گاه گسترش

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد از رکورد روزانه تولید موتور ملی عبور کرده و عدد تولید 901 دستگاه را به ثبت برساند.