پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صبح امروز اولین قطار ترکیبی تهران - کربلا حرکت خود را آغاز کرد. وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد حرکت این قطار به‌صورت یک رام در هفته خواهد بود و اولین سیر خود را به‌صورت کاروانی انجام داد.

وب‌گاه عصر ایران

این قطار پس از حرکت در تهران و مسافرگیری در قم وارد شلمچه خواهد شد، پس از آن مسافران مسیر شلمچه تا بصره را با اتوبوس طی کرده و از بصره مجددا با قطار وارد کربلا خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس‌جمهور آیین‌نامه قانون حمایت از تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری را برای اجرا ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز اولین قطار ترکیبی تهران - کربلا حرکت خود را آغاز کرد. وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد حرکت این قطار به‌صورت یک رام در هفته خواهد بود و اولین سیر خود را به‌صورت کاروانی انجام داد. این قطار پس از حرکت در تهران و مسافرگیری در قم وارد شلمچه خواهد شد.

خبرگزاری مهر

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ما کشت قراردادی را با اولویت گندم توسعه خواهیم داد و امیدواریم نتایج خوبی در خودکفایی محصولات اساسی داشته باشیم.

وب‌گاه فرارو

این قطار پس از حرکت در تهران و مسافرگیری در قم وارد شلمچه خواهد شد، پس از آن مسافران مسیر شلمچه تا بصره را با اتوبوس طی کرده و از بصره مجددا با قطار وارد کربلا خواهند شد.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس این گزارش نرخ تورم مرداد 2 درصد اعلام شد که در مقایسه با ماه‌های گذشته کاهش محسوسی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - پارک ملی توران در شهرستان شاهرود استان سمنان یکی از مناسب‌ترین زیستگاه‌های یوزپلنگ آسیایی روی کره خاکی به شمار می‌رود و اکنون برای پویایی جمعیت این گونه ارزشمند همراهی بخش‌های مختلف برای تامین حریم امن این ناحیه ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: کاهش 100 لیتری اعتبار کارت‌های سوخت 3000 تومانی، هیچ تاثیری بر مقدار سهمیه اصلی خودروهای شخصی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی گفت: تولید برنج در سال جاری با رشد بیش از 20 درصدی مواجه بوده و از طرف دیگر میزان تولید جو یک میلیون تن افزایش یافته و میزان تولید ذرت علوفه‌ای به 14 میلیون تن رسیده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جهادکشاورزی گفت: تا پایان شهریورماه و قبل از شروع فصل کشت، قانون الگوی کشت توسط وزارت جهادکشاورزی به استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: کاهش 100 لیتری اعتبار کارت های سوخت 3000 تومانی، هیچ تاثیری بر مقدار سهمیه اصلی خودروهای شخصی ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن گفت: قطار تهران - کربلا صبح امروز و دومین قطار این مسیر هفته آینده حرکت خواهد کرد.

خبرگزاری دانا

37 پروژه بخش کشاورزی با سرمایه‌گذاری بیش از یک هزار و 943 میلیارد ریال امروز در بخش خلجستان قم افتتاح شد که 213 اشتغال مستقیم ایجاد می کند که 22 پروژه آن زیربنایی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین قطار ترکیبی تهران - کربلا حرکت خود را از تهران آغاز کرد و تا سه ماه در هر هفته یک رام قطار برای مسیر تهران - شلمچه در نظر گرفته شده است.