جمعه 28 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - طرح آزمایشی سبک سازی نفت فوق سنگین به عنوان یکی از طرح های فناورانه پژوهشگاه صنعت نفت به سفارش شرکت نفت و گاز اروندان برای نخستین بار در صنعت نفت کشور رونمایی شد.

وب‌گاه الف

مدیر‌عامل سایپا گفت: سازمان استاندارد مجوز شماره‌گذاری خودروهای تیبا را صادر کرده است و این خودروها از هفته آینده تحویل مشتریان می شود.

خبرگزاری تسنیم

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بخش دولتی بروکراسی فراوانی دارد ضمن آنکه ما قوانینی در کشور داریم که به صورت ساختاری این قوانین با نوآوری تعارض جدی دارند. بالاخره کشوری که متکی به اقتصاد نفتی بوده است بروکراسی قوی در آن وجود دارد.

وب‌گاه الف

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: نرخ همه انواع بلیت‌ها را در پایانه‌ها درج کرده‌ایم و مدیران سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها، در پایانه‌ها میز خدمت گذاشته‌اند و چنانچه زائرین شکایتی در این رابطه دارند به تلفن گویای 141 گزارش دهند.

خبرگزاری دانا

سیدمحمد محمدی گفت: مرکز درمانی شهید حاج قاسم سلیمانی در مرز شلمچه با استقرار کادر بهداشت و درمان به زائران اربعین حسینی آغاز به کار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌کرد: واردات خودرو با قیمت بالاتر از 20 هزار دلار فقط به ایجاد شکاف طبقانی بیشتر در جامعه، گسترش فخر فروشی قشر مرفه، تجمل گرایی و ارزبری حداکثری از کشور کمک می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 457 طرح تعاونی فردا با حضور رییس جمهور و سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم‌زمان با هفته تعاون افتتاح می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: دشمن با اذعان به شکست فشار حداکثری و همه جانبه، اکنون در یک جنگ ترکیبی چند لایه صف آرایی کرده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برطرف شدن مشکل شماره گذاری تیبا خبر داد و گفت: سازمان استاندارد هفته گذشته مجوز شماره گذاری را صادر کرده و امیدواریم از هفته بعد تحویل این خودروها شروع شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسماً اعلام کرد افرادی که معلول هستند ولو دهک 10 هم باشند هیچ منعی برای دریافت یارانه ندارند. یک فردی که یک یا چند معلول را در خانواده دارد و خود سرپرست آن خانواده است، مشمول دریافت مستمری سازمان بهزیستی و هم موضوع دریافت یارانه‌های دولتی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر ستاد اربعین کشور از خدمات‌رسانی 1800 موکب ایرانی به زائران اربعین حسینی در عراق خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در نشست فعالین صنعت نوشت افزار ایرانی با تاکید بر اینکه اولویت اول کشور اقتصاد و مسائل معیشتی است، اما تهاجم فرهنگی می‌تواند مانند یک موریانه به ارکان مکتب و جریان اعتقادی نظام اسلامی آسیب بزند، ادامه داد: نباید اجازه دهیم نماد‌های ضد ارزش‌های ایرانی اسلامی برای کودکان و نوجوانان مان الگوسازی شود. معاون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه اصفهان گفت: نمی شود گفت که نظام جمهوری اسلامی ایران بدون عیب و نقص است، اما در حال حاضر نزدیک‌ترین حکومت به حکومت اسلامی، نظام کنونی ماست.

وب‌گاه الف

معاون اول رییس جمهور با اشاره به نقش کلیدی صنعت نوشت افزار در حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی با وجود تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان علیه کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی جزء دغدغه های جدی و راهبردی دولت، دیگر بخش های مدیریتی کشور و نیز آحاد جامعه است.