پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری مهر

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس کمیسیون اقتصادی هرچه سریع‌تر گزارش تحقیق و تفحص از منطقه آزاد قشم را به هیئت رئیسه ارسال و مسئول تحقیق و تفحص در هیئت رئیسه آن را پیگیری کند.

خبرگزاری مهر

اگرچه متولیان همواره از مصرف بالای بنزین انتقاد می‌کنند اما نکته آن است که مصرف بنزین خودروهای داخلی سه برابر استاندارد جهانی بوده و بیش از 10 میلیون خودروی فرسوده نیز در کشور تردد می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - پنجمین نشست ستاد استانی اربعین کرمان امروز (چهارشنبه) در حالی برگزار که مهمترین مباحث آن کمبود وسایل نقلیه برای انتقال زائران به مرزهای غرب کشور، خلف وعده شرکت‌های معدنی مثل گل گهر و مس سرچشمه در این زمینه و شکل گرفتن بازار سیاه عنوان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تمامی امور اجرایی مربوط به واریز یارانه‌ها، ازجمله پرداخت معوقات مشمولین، تعیین تکلیف مبالغ مسدودی در حساب سرپرست خانوار، رفع مشکل واریز مبالغ کمتر از تعداد اعضای خانوار و... توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها صورت می‌پذیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: از ابتدای ذخیره‌سازی گاز طبیعی در سال جاری تاکنون مجموع گاز ذخیره شده در میدان‌های شوریجه D و سراجه قم از مرز دو میلیارد متر مکعب گذشت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشت قراردادی را امسال در محصول گندم اجرایی می کنیم، گفت: کشت قراردادی را با اولویت گندم توسعه خواهیم داد و امیدواریم نتایج خوبی در خودکفایی محصولات اساسی داشته باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه منتظر معرفی وزیر کار به مجلس بودند که دولت هیچ اقدامی در این راستا انجام نداد و جلسه علنی مجلس بدون اعلام وصول وزیر پیشنهادی به کار خود خاتمه داد.

وب‌گاه الف

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به عمق مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم انتظار است اعضای کابینه همانند رئیس جمهور تلاش مضاعف و جهادی داشته و با حضور در بین اقشار مردم از دغدغه های آنها بکاهند.

خبرگزاری تسنیم

در حاشیه نمایشگاه گزیده‌ای از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاد دانشگاهی به میزبانی سازمان برنامه و بودجه، بومی‌سازی ساخت لوله مغزی سیار (coild tubing) در قالب قرارداد ساخت بار نخست دستاورد شاخص جهاد دانشگاهی تهران اعلام شد.

خبرگزاری مهر

صبح امروز نخستین قطار ترکیبی تهران - کربلا حرکت خود را آغاز کرد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده شازند در مجلس گفت: بر اساس اصول (84) و (86) قانون اساسی از دستگاه قضا بویژه رئیس آن که شخصی عدالتخواه است می‌خواهیم برای تنویر افکار عمومی اعلام کند آیا مهدی تاج هرگونه سابقه قضایی دارد یا خیر؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اعلام اینکه به‌زودی برای هر کدام از کارکنان دولت یک بارکد برای ارزیابی تعریف و طراحی خواهد شد، گفت: با رونمایی از سامانه دولت سنج مستندات عملکرد دستگاه‌ها و نتایج آن در سه سال گذشته اعلام و در اختیار عمومی قرار می‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: کاهش 100 لیتری اعتبار کارت های سوخت 3000 تومانی، هیچ تاثیری بر مقدار سهمیه اصلی خودروهای شخصی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: کاهش 100 لیتری اعتبار کارت های سوخت 3000 تومانی، هیچ تاثیری بر مقدار سهمیه اصلی خودروهای شخصی ندارد.

خبرگزاری دانا

با حضور اعضای ستاد اربعین استان کرمان، ششمین جلسه این ستاد در محل استانداری کرمان برگزار شد.