جمعه 28 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

وب‌گاه الف

معاون اول رییس جمهور با اشاره به نقش کلیدی صنعت نوشت افزار در حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی با وجود تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان علیه کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی جزء دغدغه های جدی و راهبردی دولت، دیگر بخش های مدیریتی کشور و نیز آحاد جامعه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت: نرخ همه انواع بلیت‌ها را در پایانه‌ها درج کرده‌ایم و مدیران سازمان حمل و نقل و پایانه‌ها، در پایانه‌ها میز خدمت گذاشته‌اند و چنانچه زائرین شکایتی در این رابطه دارند به تلفن گویای 141 گزارش دهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر ستاد اربعین کشور گفت: ارائه خدمات به زائرین در همه مرزها اتفاق می‌افتد و از مردم درخواست داریم سفر خود به مرزها را مدیریت کنند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد اربعین کشور از خدمات‌رسانی 1800 موکب ایرانی به زائران اربعین حسینی در عراق خبر داد.

خبرگزاری دانا

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی از افزایش قیمت بلیط هواپیما و قطار انتقاد کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که افراد دارای معلولیت منعی برای دریافت یارانه ندارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در ایامی نه چندان دور، خانواده ها اشتیاق روزهای قبل از شروع مدارس را با فرزندان خود سهیم میشدند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه لذت‌بخش‌ترین صحنه‌های اولیه زندگی هر انسانی شروع سال جدید تحصیلی و تهیه اقلام مورد نیاز آن است، گفت: نباید اجازه دهیم هیچ دانش آموز ایرانی به دلیل مسائل مالی قادر به تهیه نوشت‌افزار و کتب مورد نیاز خود نباشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور «قانون اصلاح بند «ز» تبصره (1) قانون بودجه سال 1401 کل کشور» را برای اجرا به وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رئیس جمهور به نقش کلیدی صنعت نوشت افزار در حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی با وجود تهاجم همه جانبه فرهنگی دشمنان علیه کودکان و نوجوانان اشاره و تصریح کرد: حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی جزء دغدغه‌های جدی و راهبردی دولت و دیگر بخش‌های مدیریتی کشور و نیز آحاد جامعه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌کرد: با توجه به شرایط تحریمی کشورمان و عدم ورود آزاد ارز به کشور، تعیین سقف واردات، راهکاری برای حفظ ارز موجود و عدم خروج بی رویه ارز از کشور است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ودئویی از آتش گرفتن خودروی دنا پلاس در پمپ بنزین هنگام سوخت‌گیری منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

عده‌ای عادت دارند دائماً نواقص را بزرگ کنند و حس ناامیدی را به جامعه تزریق کنند درحالی‌که می‌توان از فرصت‌های موجود استفاده کرد و خلأ‌ها و نواقص را جبران کرد.