پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

صنعت و تجارت

صنعت و تجارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان در نشست خبری با سرگئی لاوروف همتای روس خود در ساختمان وزارتخانه روسیه با قدردانی از حسن استقبال وزیر خارجه روسیه اظهار کرد: در جریان گفتگو‌ها قبل از هر چیز حامل پیام یکی از رهبران اروپایی در موضوع اوکراین بودم. وزیر امور خارجه عنوان کرد: ایده‌هایی برای پایان جنگ اوکراین مطرح است و ما در مسئله اوکراین درخصوص مسائل انسانی هم صحبت...

وب‌گاه 55 آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی گفت: کاهش 100 لیتری اعتبار کارت های سوخت 3000 تومانی، هیچ تاثیری بر مقدار سهمیه اصلی خودروهای شخصی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرگئی لاوروف در نشست خبری مشترک با امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مسکو تاکید کرد که ایران و روسیه خط مشی غربی‌ها که می خواهد جای قوانین بین‌المللی را بگیرد را نمی‌پذیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

متوسط قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده در زمستان 1400 از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران، 52 میلیون و 174 هزار تومان با میانگین مساحت 238 مترمربع بوده است که نسبت به فصل قبل 4.8 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 17.1 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه طرح کروکی آنلاین مبنی بر پرداخت خسارت تصادف زیر 20 میلیون تومان طی دو تا سه هفته آینده رونمایی می‌شود، گفت: حق بیمه اربعین را ثابت نگه داشتیم و نسبت به میزان دو سال قبل تغییری نکرده است.

وب‌گاه الف

وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با همتای ایرانی خود گفت که مسکو از احیای توافق هسته‌ای و رفع کامل تحریم‌ها حمایت می‌کند.

خبرگزاری مهر

کاشمر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: 124 میلیارد تومان از اعتبارات تسهیلات روستایی مانده که در سه بخش خدمات، کشاورزی و صنعت قابل پرداخت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با همتای ایرانی خود گفت که مسکو از احیای توافق هسته‌ای و رفع کامل تحریم‌ها حمایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان شیلات ایران به رشد 67 درصدی ارزآوری در حوزه صادرات آبزیان در سال جاری اشاره کرد و گفت: ارزآوری این بخش در سال گذشته 556 میلیون دلار بود.

وب‌گاه گسترش

مصوبه هیئت دولت در خصوص افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن روستایی به 200 میلیون تومان با نرخ سود 5 درصد ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر

وزارت راه و شهرسازی اهم اقدامات خود را برای کنترل بازار اجاره مسکن تشریح و اعلام کرد: دولت سیزدهم علاوه بر افزایش وام ودیعه و تعیین سقف اجاره‌بها، بسته کنترل بازار مسکن را تدوین کرد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر نفت با بیان اینکه تلاش کردیم تا 3 ماه آینده 45 میلیون مترمکعب بیش از پارسال گاز تولید کنیم، گفت: کسری گاز در زمستان امسال از 220 میلیون مترمکعب به 190 میلیون مترمکعب کاهش می‌یابد.

وب‌گاه گسترش

در حالی امروز صنعت خودرو نیازمند ایجاد یک شبکه تأمین قطعه منسجم و ارتقای تولید است، که برگزاری چندین نمایشگاه خودرویی به‌جای تمرکز بر تولید محصولات جدید و ارتقاء توانمندی به عرصه‌ای برای نمایش فعالیت نه‌چندان مثبت شرکت‌های خودروساز تبدیل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات روز چهارشنبه نُهم شهریور ماه، شاخص کل بورس پایتخت با ریزش هزار و 840 واحدی نسبت به روز سه‌شنبه به رقم یک میلیون و 439 هزار و 377واحد رسید.

خبرگزاری تسنیم

اقدامات و دستاوردهای شرکت ملی نفت در بخش‌های دیپلماسی انرژی، بازاریابی، صادرات و فروش نفت خام، افزایش ظرفیت تولید نفت و گاز، انعقاد قراردادها و تفاهم‌نامه‌ها، برنامه‌ریزی های راهبردی در بخش بالادستی و... تشریح شد.