پنج‌شنبه 19 مهر 1403

ضرورت پرهیز از پرونده‌سازی برای نظام اداری در محاکم قضایی

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
ضرورت پرهیز از پرونده‌سازی برای نظام اداری در محاکم قضایی

استاندار بوشهر گفت: در نظام اداری باید از پرونده سازی در محاکم قضایی پرهیز شود.

عبدالکریم گراوند در نشست با مدیرکل و معاونان اوقاف و امور خیریه استان بوشهر به مناسبت هفته وقف اظهار داشت: سنت وقف یک سنته دیرینه جهانی است و در نگاه دینی هم یک صدقه جاریه است و خیرات و برکات مادی و معنوی برای جامعه دارد.

وی افزود: بازپس‌گیری 16.5 هکتار موقوفات استان از دست موقوفه خواران از اقدامات مثبت و خوب اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر بوده است. همچنین درآمدهای کسب شده از محل موقوفات استان در مسیر اهداف واقف ها و در استان هزینه شده که این اقدام جای قدردانی دارد.

مقام عالی دولت در استان بوشهر بیان کرد: اداره کل اوقاف در ایام شیوع کرونا در حرکت های مومنانه هم عملکرد خوبی داشته و شاهد اتفاقات خوبی در این بخش بودیم.

گراوند با تاکید بر ترویج نگاه تعاملی در بیان ادارات استان خاطرنشان کرد: در نظام اداری باید از پرونده سازی در محاکم قضایی پرهیز شود و با نگاه تعاملی بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

خروج 16.5 هکتار موقوفه از دست موقوفه خواران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز با قدردانی از حمایت های معنوی استاندار برای اجرای طرح های مختلف در اداره کل اوقاف گفت: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته 16.5 هکتار موقوفه از دست موقوفه خواران استان خارج شده است.

حجت الاسلام اسماعیل پور افزود: در نیمه نخست امسال درآمد موقوفات استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 43 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در جریان شیوع کرونا، 8 مرحله کمک های غیرنقدی به مردم انجام شده ضمن اینکه 2 هزار بسته کامل لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند استان توزیع شد.

انتهای پیام

ضرورت پرهیز از پرونده‌سازی برای نظام اداری در محاکم قضایی 2
ضرورت پرهیز از پرونده‌سازی برای نظام اداری در محاکم قضایی 3