دوشنبه 28 خرداد 1403

طارمی به دنبال شکار بیست‌وچهارمین قربانی در لیگ برتر پرتغال

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
طارمی به دنبال شکار بیست‌وچهارمین قربانی در لیگ برتر پرتغال

مهاجم ایرانی پورتو در بازی فردا شب این تیم در لیگ برتر پرتغال به دنبال گلزنی به تیمی است که تاکنون مقابلش موفق به گلزنی نشده است.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پورتو در حالی از ساعت 23 فردا (یکشنبه - به وقت تهران) در هفته سی‌ودوم لیگ برتر پرتغال به مصاف میهمانش تیم کاسا پیا می‌رود که مهدی طارمی برای گلزنی به این تیم انگیزه بالایی خواهد داشت، چرا که تاکنون موفق به گشودن دروازه این تیم از زمان حضورش در فوتبال باشگاهی پرتغال نشده است.

این مهاجم 30 ساله که در سال 2019 با پیوستن به تیم ریو آوه کارش را در لیگ برتر پرتغال آغاز کرد و با درخشش در این تیم، تابستان 202 راهی پورتو شد، تاکنون در مجموع در 180 بازی (با پیراهن پورتو و ریو آوه) از رقابت‌های مختلف به میدان رفته و آمار 95 گل‌زده و 53 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

طارمی که بهترین گلزن پورتو در فصل جاری به شمار می‌رود، از زمان حضورش در فوتبال پرتغال به 23 تیم مختلف در لیگ برتر پرتغال گل زده است و در بازی امشب می‌تواند بیست‌وچهارمین قربانی‌اش را در این رقابت‌ها بگیرد.

طارمی هم‌تیمی مسی، اِزار و بوسکتس! + عکس

طبق گزارشی که روزنامه «اُ ژوگو» پرتغال منتشر کرده؛ طارمی تاکنون مقابل تیم‌های توندلا (6 گل)، فامالیکائو (5 گل)، بوآویشتا (5 گل‌)، پورتیموننزه (5 گل)، موریرنزه (5 گل)، ژیل‌ویسنته (4 گل)، آروئکا (4 گل)، آوس (4 گل)، بنفیکا (3 گل)، براگا (3 گل)، ویزلا (3 گل)، ویتوریا گیمارش (3 گل)، استوریل (3 گل)، پاکوش فریرا (3 گل)، فارنزه (3 گل)، سانتاکلارا (2 گل)، ماریتیمو (2 گل)، بی‌ساد (2 گل)، اسپورتینگ لیسبون (یک گل)، ناسیونال (یک گل)، پورتو (یک گل)، چاوس (یگ گل) و ویتوریا ستیوبال (یک گل) موفق به گلزنی شده است. او تنها مقابل تیم‌های کاسا پیا و ریو آوه موفق به گلزنی نشده است.

طارمی به دنبال شکار بیست‌وچهارمین قربانی در لیگ برتر پرتغال 2