شنبه 29 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه فردا، سه‌شنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور فعالیت خواهد داشت، گفت: در این روز بیشینه شدت بارش در نیمه غربی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای رئیس‌جمهور که همواره دغدغه حل مشکلات مردم و خدمت‌گزاری را دارد، روز تعطیل و غیرتعطیل نمی‌شناسد و ماه اول سال با ماه پایانی آن حتماً از نظر کارکرد و اهمیت یکی‌ست؛ موضوعی که مصداق‌های آن کم‌شمار نیست و البته مرور آن‌ها در آخرین روز و ساعات پایانی سال خالی از لطف.

وب‌گاه الف

سرپرست شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: ماهی قرمز را در آب های آزاد رها نکنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از اعلام کرد از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

اداره کل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی از امشب تا اوایل روز پنجشنبه در تهران خبر داد و اعلام کرد که از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا روز چهارشنبه در نیمه غربی کشور، مرکز و استان‌های واقع در نیمه جنوبی البرز کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، آسمان استان تهران امروز 29 اسفند ماه 1401، قسمتی ابری تا نیمه ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت آب منطقه‌ای تهران با اعلام هشدار نسبت به احتمال وقوع سیلاب در استان تهران، توصیه کرد که شهروندان از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به آغاز تعطیلات و موج سفرها از مردم درخواست داریم نسبت به این موضوع توجه جدی داشته باشند و در صورت عدم ضرورت در زمان مذکور از حضور در محورهای بارانی و لغزنده بپرهیزند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مدیریت بحران قم از صدور هشدار نارنجی بارش باران توسط اداره کل هواشناسی استان خبر داد و گفت: مردم مطلقا کنار رودخانه‌های استان قم اتراق نکنند.

خبرگزاری مهر

تبریز - رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور گفت: کشاورزان کودهای سرک را با استفاده از راهنمایی کارشناسان جهاد کشاورزی در مزراع استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در دو روز آینده در نیمه غربی کشور و استان‌های واقع در دامنه البرز کاهش محسوس دما خواهیم داشت و روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

از امروز تا فردا کاهش نسبی دما و از چهارشنبه تا پنج شنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور خبر داد و نسبت به شدت بارش‌ها در نیمه غربی کشور و بلندی‌ها و دامنه‌های البرز هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

فعالیت سامانه بارشی از امشب تا اوایل روز پنجشنبه در تهران خبر داد و اعلام کرد که از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی از سوی "سیدجواد ساداتی‌نژاد" وزیر جهاد کشاورزی، "علیرضا پیمان‌پاک" به سمت قائم‌مقام وزیر در امور تجارت و تنظیم بازار منصوب شد.