شنبه 29 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه عرشه آنلاین

با در نظر گرفتن همه این جهات بخصوص موضوع تورم بعنوان مشکل اصلی و همچنین تولید بعنوان یکی از کلیدهای نجات کشور از مشکلات اقتصادی، شعار سال 1402 را «مهارتورم و رشدتولید» اعلام می‌کنم.

خبرگزاری مهر

رهبر انقلاب در پیام نوروزی 1402، شعار سال را «مهارتورم و رشدتولید» اعلام و بر گشایش در زندگی مردم تاکید کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در پیامی به‌مناسبت آغاز سال 1402، سال جدید را با عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» نام‌گذاری کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر انقلاب اسلامی درباره ارزیابی از وضعیت اقتصادی کشور این نکته را متذکر شدند که باید در ارزیابی‌ها، تلخی‌ها و شیرینی‌ها را کنار یکدیگر دید و مجموع آنها را محاسبه کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیام نوروزی سال 1402، سال جدید را به‌عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال 1402 هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال 1402 را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به اینکه فردا، سه‌شنبه (اول فروردین ماه) سامانه بارشی در اغلب نقاط کشور فعالیت خواهد داشت، گفت: در این روز بیشینه شدت بارش در نیمه غربی کشور و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های البرز انتظار می‌رود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برای رئیس‌جمهور که همواره دغدغه حل مشکلات مردم و خدمت‌گزاری را دارد، روز تعطیل و غیرتعطیل نمی‌شناسد و ماه اول سال با ماه پایانی آن حتماً از نظر کارکرد و اهمیت یکی‌ست؛ موضوعی که مصداق‌های آن کم‌شمار نیست و البته مرور آن‌ها در آخرین روز و ساعات پایانی سال خالی از لطف.

وب‌گاه الف

سرپرست شیلات سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: ماهی قرمز را در آب های آزاد رها نکنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان تهران از اعلام کرد از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

اداره کل هواشناسی استان تهران از فعالیت سامانه بارشی از امشب تا اوایل روز پنجشنبه در تهران خبر داد و اعلام کرد که از چهارشنبه تا پنجشنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا روز چهارشنبه در نیمه غربی کشور، مرکز و استان‌های واقع در نیمه جنوبی البرز کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابراعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی، آسمان استان تهران امروز 29 اسفند ماه 1401، قسمتی ابری تا نیمه ابری و همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.