چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: یکی از مفیدترین کار‌ها برای کنترل آلودگی هوا و کاهش ترافیک پایتخت، اضافه کردن اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های 21 استان کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون اقتصادی استاندار مرکزی گفت: شنبه آینده اخبار خوبی درباره حل مشکل آذرآب را از طریق سازمان بورس دریافت می‌کنیم و تغییر سهامدار محقق خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: از روز شنبه گوشت منجمد گوسفند و گوساله با قیمت مصوب، در سراسر کشور توزیع می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: از روز شنبه گوشت منجمد گوسفند و گوساله با قیمت مصوب، در سراسر کشور توزیع می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عدم هم‌خوانی منابع گازی که در اختیار داریم با میزان مصرف گاز در کشور باعث شده تا مازوت‌سوزی را در برخی از نیروگاه‌ها داشته باشیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

تهران جزو کلانشهرهایی است که با آغاز فصل سرما دچار آلودگی هوا و تنفس برای شهروندان آن دشوار می‌شود. در برخی مواقع تصور می‌شود که بارش باران موجب کاهش آلودگی هوا می‌شود اما به گفته کارشناسان این باران‌ها به دلیل ترکیب با عناصر شیمیایی موجود درهوا اسیدی می‌شوند و بر کاهش آلودگی تاثیر چندانی ندارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا سالمی در یک گفت و گوی تلویزیونی اظهار کرد: با تصمیم قرارگاه امنیت وزارت جهاد کشاورزی قرار شد عرضه خدمات و کالا در وزارت جهاد کشاورزی به جهت تسهیل در عملیات توزیع و حذف مراحل اداری و نظارت و پایش صرفاً از طریق سامانه انجام شود. این سامانه‌ها در استان‌های مختلف در حال شکل گیری است و در استان تهران آماده شده است و کالا و خدمات شرکت پشتیبانی امور...

خبرگزاری مهر

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: از روز شنبه گوشت منجمد گوسفند و گوساله با قیمت مصوب، در سراسر کشور توزیع می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که امروز (پنج‌شنبه) به همراه احمدرضابراتی و طهورث حیدری، اعضا هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مجمع هیات فوتبال خوزستان حضور یافته بود، در این نشست عنوان کرد: از اعضا محترم مجمع، حاضران در نشست، اصحاب رسانه و هیات فوتبال تقدیر و تشکر دارم. از مدیرکل محترم و بزرگوار ورزش و جوانان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه بارفروشان میدان مرکزی گفت: با تعرفه‌ای که معاونت بازرگانی برای صادرات پیاز گذاشت، قیمت روند نزولی به خود گرفته است، همچنین از صادرکنندگان تقاضا کردیم که برای 10 تا 15 روز صادرات را کاهش دهند.

خبرگزاری مهر

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: طبق استانداردها باید در شرایط عادی 320 تن برداشت زعفران داشته باشیم که امسال 180 تن بوده که نشان از کاهش حدود 50 درصدی برداشت دارد.

خبرگزاری مهر

گمرک ایران در بخشنامه ای، موضوع کاهش مالیات بر ارزش افزوده 7 قلم دانه روغنی را ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

تبریز - با وجود بارش برف، هوای کلانشهر تبریز در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها است.

وب‌گاه خبر آنلاین

جناب استاندار استان کهکیلویه و بویر احمد از قول حضرتعالی مطالبی در خبرگزاری‌ها (منجمله تسنیم و فارس) منتشر شده است "که یک عده بیمار و یک عده‌ای هم معاند نظام و یک عده‌ای دیگر حقوق بگیر برای تخریب نظام و کارهای بزرگ صورت گرفته در آن هستند با بیان اینکه این سد را از سال گذشته تاکنون به صورت جد برای تحول استان در دستور کار قرار دادیم یادآور شد: سد آبگیری خواهد شد و به چرخه توسعه کشور و...